Gå til innhold

Dokumentforfalsk av til/fra lapper på julegaver

Anbefalte innlegg

Hey

Jeg har så lyst på denne til jul. Blomsterbukett i lego. 

Blir det feil av meg om jeg kjøper den, setter på lapp med Til cathlin Fra julenissen? eller Fra \fiktivt navn\, legger den under treet og later som ingenting fremfor de andre når jeg pakker den opp? 

lego-10280.thumb.jpg.c70a6507a44f67a44825180f46ff452c.jpg

Fortsetter under...

cathlin skrev (1 minutt siden):

Hey

Jeg har så lyst på denne til jul. Blomsterbukett i lego. 

Blir det feil av meg om jeg kjøper den, setter på lapp med Til cathlin Fra julenissen? eller Fra \fiktivt navn\, legger den under treet og later som ingenting fremfor de andre når jeg pakker den opp? 

lego-10280.thumb.jpg.c70a6507a44f67a44825180f46ff452c.jpg

Herlig! Jeg synes du skal smøre skikkelig tjukt på! "Til Caitlin fra han kjekkingen i kassa på Rema" eller noe! 🤣

Lillemus skrev (22 minutter siden):

Herlig! Jeg synes du skal smøre skikkelig tjukt på! "Til Caitlin fra han kjekkingen i kassa på Rema" eller noe! 🤣

Ja, kanskje jeg skulle gå for noe mer eksotisk en -fra nissen. 

påskelilje skrev (21 minutter siden):

Det kan du gjøre 🙂

Husker et år jeg kjøpte meg ei fin kaffekanne, som jeg skrev "Til Påskelilje fra kaninene" på lappen 🙂 (rar setning, men du skjønner hva jeg mener 😄 ) 

Ble det ikke da for åpenbart at det var fra deg til deg? 

Annonse

cathlin skrev (28 minutter siden):

Ble det ikke da for åpenbart at det var fra deg til deg? 

Nei... tror nok at ungene trodde det var mannen min som hadde kjøpt den, og han trodde nok det var ungene 😄 Eller - jeg vet ikke. Kanskje de forstod det alle sammen 😄 

Nicklusheletida skrev (20 timer siden):

Klart du kan. Jeg gir til meg selv fra julenissen. Jeg er julenissen, så jeg er  aldri til stede når julenissen kommer da. Ja vi har julenisse, selv om ungene er fra 20-30. Mest morro for meg 😀

Hvis du ER julenissen så er det ikke noe problem! 🙂

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...