Gå til innhold

Hva ville du har forandret fysisk ved deg selv?

Anbefalte innlegg

Hvis du følte at du ønsket det, hadde masse penger og kunne velge og vrake blant plastiske operasjoner? 

Jeg ville ha operert nesen mindre og nettere, forandret formen på øreflippene, tatt øyelokksløft, ansiktsløft og hakeløft. Fettsuge under haken, leppeforstørrelse. 

Anonymkode: f5c0f...2d5

Fortsetter under...

Nå får ingen skjære i meg med mindre det er helsemessig nødvendig, men om jeg nå skulle valgt å gjøre noe med noe så ville jeg fjernet magen, etter to ganske tette svangerskap for mange år siden har den fremdeles en bulk på seg uansett hvor mye/lite jeg veier. Og kanskje et lite puppeløft?

Har ingen problemområder. Er bare å holde meg under en viss vekt og trene så er det bra nok for min del. Om noen år kan det jo være jeg ville ønsket brystløft, men har ganske små bryst så at de ikke er like struttende lenger plager meg ikke. Problemet med de er vel nettopp det at jeg ikke har så mye fett i de lenger. 

Annonse

Worriesome Plenty 2

Plastisk kirurgi ville jeg kun benyttet meg av hvis jeg ble skamfert i en ulykke, eller pga sykdom. Kirurgi er ikke noe jeg utsetter meg for med mindre det er tvingende nødvendig.

Hva skal du gjøre om du vinner i Lotto? Jeg skal ta masse operasjoner ;) NOT!!!

90tallsbarn skrev (22 timer siden):

Blitt litt lavere, fått litt mørkere og tykkere hud, fått litt lenger munn, litt hvitere tenner, lysere øyne, ta vekk alt av føflekker (skal snart ta de jeg har), litt tykkere hår.

Blitt lavere? Ville du ha kuttet et par-tre ryggvirvler da, eller?

Nicklusheletida skrev (19 timer siden):

Hoftene. Jeg tipper at jeg må operere de om 10-15 år. 

Plastisk kirurgi er noe annet enn medisinsk kirurgi. Hvis du har dårlige hofter og trenger operasjon om 10-15 år er det vel på medisinsk bakgrunn og ikke av utseendemessig årsak? 

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Plastisk kirurgi er noe annet enn medisinsk kirurgi. Hvis du har dårlige hofter og trenger operasjon om 10-15 år er det vel på medisinsk bakgrunn og ikke av utseendemessig årsak? 

Jeg hengte meg opp i overskriften og leste ikke innlegget ordentlig

Annonse

Ekstra skrev (2 minutter siden):

Nei, plastiske operasjoner for å for å forandre på utseendet frister overhodet ikke, uansett pris. Noe annet om ting virkelig plager meg, som jeg mistenker at tunge øyelokk vil gjøre om noen år.

Men da er det en medisinsk grunn for å operere.  Kan nok hende at jeg og bør det etterhvert, men jeg legger meg ikke under kniven før jeg må/bør. Har mest sannsynlig en annen operasjon foran meg om ikke så altfor lenge og det holder i massevis. 

emilie321 skrev (34 minutter siden):

Men da er det en medisinsk grunn for å operere.  Kan nok hende at jeg og bør det etterhvert, men jeg legger meg ikke under kniven før jeg må/bør. Har mest sannsynlig en annen operasjon foran meg om ikke så altfor lenge og det holder i massevis. 

Har også vært gjennom noen nødvendige operasjoner. Å velge å gå gjennom det bare for utseendets skyld er ikke aktuelt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...