Gå til innhold

"Bare" traumeproblematikk? Eller mulig stemningslidelse?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg kom inn i psykiatrien som ganske ung. De landet "fort og gæli" på en diagnose som aldri vært til nytte for meg behandlingsmessig, og som bare har gått på selvtilliten løs... Etterhvert som jeg har blitt voksen, har jeg mistenkt at jeg har noen komplekse traumer/relasjonstraumer i bagasjen, da dette gir mye mening når jeg ser tilbake. Reaksjoner på traumer man aldri har fått hjelp til å håndtere, kan jo ha noen likhetstrekk med depresjoner, i tillegg til at det påvirker mye med tanke på relasjoner og manglende trygghetsfølelse...

Lurer egentlig på om jeg også burde vært utredet for stemningslidelser, da jeg har hatt et "tungsinn" med meg fra jeg var ganske liten. Ut fra det andre beskriver tenker jeg mer i retning unipolart enn bipolart... 

Anonymkode: c299b...ff7

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...