Gå til innhold

Ikke deprimert nå, men jeg føler livet mitt går forbi

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Jeg har jo alltid manglet en "gnist". Jeg har ikke hatt så lett for å bli interessert i mye og veldig lett for å finne ting kjedelig. 
Jeg lurer på hva folk er så glade for. Hva er det som gjør så mange folk så engasjert i mye? Jeg kan sitte på trikken, på en kafe eller være ute og høre folk snakker om ting og jeg fatter ikke hva som er så interessant med det. Jeg finner ikke så mye viktig i mye og det er litt vondt. 
Jeg føler også at mitt virkelige liv går forbi og jeg aner ikke hvordan jeg skal komme inn i det igjen. Jeg synes alt er kjedelig. Jeg har jo ikke lyst å synes det. Har vært hjemme i hele dag fordi det ikke har vært noe å ut på, tenkte kanskje jeg skulle på butikken igjen en tur, men ellers er det liksom ikke så mye å ut for heller. Jeg skammer meg litt fordi jeg tenker på de som gjør noe og jeg føler liksom at alle andre gjør noe, men blir noen ganger overrasket over at mange bruker mye av tiden på å sove også. 
Og hvis denne lykken på sosiale medier og blandt folk er fake, hvordan har de energi til å i det hele tatt spille så lykkelige? Det er jo mye fokus på at det du ser på some og ute blandt folk ofte kan være falsk fasade, men de har tydeligvis energi til å late som da. Jeg har ikke vært flink til det en gang. Jeg er ikke nedfor, men jeg synes jeg har litt for lite av denne gledesfølelsen. 

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...