AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 Jeg aner ikke egentlig om kvalme er det rette fordi det er ikke slik at jeg må spy og sånn, men det er en slags slitenhet jeg synes det er vanskelig å beskrive. Som om jeg bare må legge meg nedpå og "renske hodet", men da kommer gjerne angsten fordi jeg føler meg lat og tåler veldig lite. Jeg blir ikke sliten, jeg sover aldri i løpet av dagen og går ikke rundt og føler meg tung og slapp i kroppen heller. Men jeg har ofte en slik følelse som ulmer litt i mellomgulvet som jeg ikke vet hvordan jeg skal beskrive. Hva er dette om du tror du forstår hva jeg mener? Anonymkode: b86a5...168 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/464169-hvorfor-blir-jeg-kvalm-av-%C3%A5-gj%C3%B8re-mye-noen-ganger-og-hva-er-din-beskrivelse-av-kvalme/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormwind Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg aner ikke egentlig om kvalme er det rette fordi det er ikke slik at jeg må spy og sånn, men det er en slags slitenhet jeg synes det er vanskelig å beskrive. Som om jeg bare må legge meg nedpå og "renske hodet", men da kommer gjerne angsten fordi jeg føler meg lat og tåler veldig lite. Jeg blir ikke sliten, jeg sover aldri i løpet av dagen og går ikke rundt og føler meg tung og slapp i kroppen heller. Men jeg har ofte en slik følelse som ulmer litt i mellomgulvet som jeg ikke vet hvordan jeg skal beskrive. Hva er dette om du tror du forstår hva jeg mener? Anonymkode: b86a5...168 Det er vel kroppen din som sier ifra noen ganger da. Det kan virke som du har krav til deg selv om å ha en viss effektiv hverdag. Allikevel er det lov å legge inn pauser i løpet av en dag, en "time out". 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/464169-hvorfor-blir-jeg-kvalm-av-%C3%A5-gj%C3%B8re-mye-noen-ganger-og-hva-er-din-beskrivelse-av-kvalme/#findComment-4069579 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.