Sommerblomsten9 Skrevet 11. desember 2021 Skrevet 11. desember 2021 Hei. Fant en eske atarax liggende, funker det for søvn ? Og hvor mye kan jeg ta for at det skal funke? 0 Siter
technician Skrevet 11. desember 2021 Skrevet 11. desember 2021 Nå lager du utallige tråder om søvn og ulike måter å få det på. Du er nødt til å komme deg til en lege for å få vurdert din medisinske situasjon ordentlig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 Skrevet 11. desember 2021 Atarax har mange interaksjoner. Sjekk på felleskatalogen Anonymkode: 43e72...9f8 0 Siter
Sommerblomsten9 Skrevet 11. desember 2021 Forfatter Skrevet 11. desember 2021 technician skrev (4 minutter siden): Nå lager du utallige tråder om søvn og ulike måter å få det på. Du er nødt til å komme deg til en lege for å få vurdert din medisinske situasjon ordentlig. Nei jeg sliter med søvn fordi jeg har sluttet med zyprexa. Å jeg vil ikke starte på zyprexa igjen 0 Siter
technician Skrevet 11. desember 2021 Skrevet 11. desember 2021 Sommerblomsten9 skrev (35 minutter siden): Nei jeg sliter med søvn fordi jeg har sluttet med zyprexa. Å jeg vil ikke starte på zyprexa igjen Ja det har jeg fått med meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 Skrevet 11. desember 2021 Sommerblomsten9 skrev (39 minutter siden): Nei jeg sliter med søvn fordi jeg har sluttet med zyprexa. Å jeg vil ikke starte på zyprexa igjen Syns det er rart at du ikke har fått sove til nå. Anonymkode: 11cc7...7d8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 Skrevet 12. desember 2021 Jeg tenker også at det ikke er mere å hente i å lage flere tråder her om samme emne. Noter ned problemstillingen og ta den med til lege/eventuelt skriv det kortfattet på helsenorge til fastlege i dag. Kun en av dine behandlere kan hjelpe deg. Det går fint an å slutte med Zyprexa. Det medfører ofte ubehag og en overgangsfase med lite søvn, slik du opplever. Alt er mao normalt. For å hjelpe seg selv i dette kan du benytte et annet søvnfremkallende middel, slik du har fått flere forslag om. Jeg ser også bakover i trådene her at du har tatt opp tilsvarende problemstillinger og spørsmål rundt søvnfremkallende medikament. Les bakover, du har fått mange gode råd:-) Du avviser lett et foreslått preparat fordi du forbinder det med en uheldig opplevelse for lenge siden. Er du helt søvndeprivert - gi det en ny sjanse. Ikke gitt at Vallergan mm. gir uønskede opplevelser denne gang, det er verdt å prøve. Masse lykke til. Søvndeprivasjon er kjedelig og altoppslukende, stor forståelse for det Anonymkode: a5b78...744 0 Siter
Sommerblomsten9 Skrevet 12. desember 2021 Forfatter Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Syns det er rart at du ikke har fått sove til nå. Anonymkode: 11cc7...7d8 Ja jeg har ikke fått sovet på mange dager. 0 Siter
Sommerblomsten9 Skrevet 12. desember 2021 Forfatter Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg tenker også at det ikke er mere å hente i å lage flere tråder her om samme emne. Noter ned problemstillingen og ta den med til lege/eventuelt skriv det kortfattet på helsenorge til fastlege i dag. Kun en av dine behandlere kan hjelpe deg. Det går fint an å slutte med Zyprexa. Det medfører ofte ubehag og en overgangsfase med lite søvn, slik du opplever. Alt er mao normalt. For å hjelpe seg selv i dette kan du benytte et annet søvnfremkallende middel, slik du har fått flere forslag om. Jeg ser også bakover i trådene her at du har tatt opp tilsvarende problemstillinger og spørsmål rundt søvnfremkallende medikament. Les bakover, du har fått mange gode råd:-) Du avviser lett et foreslått preparat fordi du forbinder det med en uheldig opplevelse for lenge siden. Er du helt søvndeprivert - gi det en ny sjanse. Ikke gitt at Vallergan mm. gir uønskede opplevelser denne gang, det er verdt å prøve. Masse lykke til. Søvndeprivasjon er kjedelig og altoppslukende, stor forståelse for det Anonymkode: a5b78...744 Tusen takk for svar. Jeg skal snakke med psykiater på torsdag, så kanskje jeg får noe der. 0 Siter
Sommerblomsten9 Skrevet 12. desember 2021 Forfatter Skrevet 12. desember 2021 Synes bare det er rart at jeg ikke sover uansett hva, har jo prøvd å slutte med zyprexa flere ganger å får bare ikke sove uten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.