Gå til innhold

Atarax for søvn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sommerblomsten9
technician skrev (4 minutter siden):

Nå lager du utallige tråder om søvn og ulike måter å få det på. Du er nødt til å komme deg til en lege for å få vurdert din medisinske situasjon ordentlig.

Nei jeg sliter med søvn fordi jeg har sluttet med zyprexa. Å jeg vil ikke starte på zyprexa igjen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/464175-atarax-for-s%C3%B8vn/#findComment-4069614
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker også at det ikke er mere å hente i å lage flere tråder her om samme emne. Noter ned problemstillingen og ta den med til lege/eventuelt skriv det kortfattet på helsenorge til fastlege i dag. Kun en av dine behandlere kan hjelpe deg.

Det går fint an å slutte med Zyprexa. Det medfører ofte ubehag og en overgangsfase med lite søvn, slik du opplever. Alt er mao normalt. For å hjelpe seg selv i dette kan du benytte et annet søvnfremkallende middel, slik du har fått flere forslag om. Jeg ser også bakover i trådene her at du har tatt opp tilsvarende problemstillinger og spørsmål rundt søvnfremkallende medikament. Les bakover, du har fått mange gode råd:-) Du avviser lett et foreslått preparat fordi du forbinder det med en uheldig opplevelse for lenge siden. Er du helt søvndeprivert - gi det en ny sjanse. Ikke gitt at Vallergan mm. gir uønskede opplevelser denne gang, det er verdt å prøve.

Masse lykke til. Søvndeprivasjon er kjedelig og altoppslukende, stor forståelse for det

Anonymkode: a5b78...744

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/464175-atarax-for-s%C3%B8vn/#findComment-4069626
Del på andre sider

Sommerblomsten9
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg tenker også at det ikke er mere å hente i å lage flere tråder her om samme emne. Noter ned problemstillingen og ta den med til lege/eventuelt skriv det kortfattet på helsenorge til fastlege i dag. Kun en av dine behandlere kan hjelpe deg.

Det går fint an å slutte med Zyprexa. Det medfører ofte ubehag og en overgangsfase med lite søvn, slik du opplever. Alt er mao normalt. For å hjelpe seg selv i dette kan du benytte et annet søvnfremkallende middel, slik du har fått flere forslag om. Jeg ser også bakover i trådene her at du har tatt opp tilsvarende problemstillinger og spørsmål rundt søvnfremkallende medikament. Les bakover, du har fått mange gode råd:-) Du avviser lett et foreslått preparat fordi du forbinder det med en uheldig opplevelse for lenge siden. Er du helt søvndeprivert - gi det en ny sjanse. Ikke gitt at Vallergan mm. gir uønskede opplevelser denne gang, det er verdt å prøve.

Masse lykke til. Søvndeprivasjon er kjedelig og altoppslukende, stor forståelse for det

Anonymkode: a5b78...744

Tusen takk for svar. Jeg skal snakke med psykiater på torsdag, så kanskje jeg får noe der. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/464175-atarax-for-s%C3%B8vn/#findComment-4069639
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...