Gå til innhold

Føler ikke jeg hører hjemme noe sted!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil ikke bo hjemme lenger. Orker ikke. Det beste hadde vært om jeg kunne bodd i noe slags fengsel, men det er vanskelig å komme inn. Jeg tror jeg trenger det. Når jeg ser folk på nyhetene som blir dømt til 20års fengsel merker jeg bare på misunnelse. Hvorfor blir de tatt hånd om og ikke meg? Er ikke jeg verdt noe? 

Anonymkode: 7b548...897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg har også tenkt sånn, men så kommer jeg på at de som er i fengsel aldri kan ta seg en fjelltur, dra til stranden for å bade, drikke seg drita, tilbringe tid med slekt og familie etc. De har ingen frihet og det må faktisk være helt jævlig. Jeg takler ikke at noen skal bestemme over meg.

Det finnes botilbud i kommunen med ulike grader av tilrettelegging. 

Har du prøvd å bli med i en organisasjon? Frivillig arbeid? Trossamfunn? 

Anonymkode: 9b3e2...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...