Gå til innhold

Hel frossen ørret

Anbefalte innlegg

Pleier å ha ovnsbakt ørret i folie ila julen, men det virker å være vanskelig å oppdrive hel frossen ørret nå? Har vært i tre ulike butikker (Rema, Meny og Joker) i dag, men ingen av dem hadde. Det overrasket meg litt, for det har aldri vært noe problem å få tak i tidligere. Kanskje det bare er jeg som er seint ute med innkjøp i år, eller kan det være problemer med leveransen? Jeg vet at det kan være lokale variasjoner mtp vareutvalg innenfor samme butikkjeder, så får vel bare leite videre. 

Frossen ørret i skiver finnes det plenty av, men jeg vil helst ha hel fisk. Synes det tar seg litt bedre ut, og det er litt mer "festpreget" over det. Jeg er imidlertid ikke så opptatt av feststemning at jeg er villig til å betale i dyre dommer for fersk hel ørret fra fiskebutikk. Får jeg ikke tak i, får ferdig oppdelte skiver duge. Blir uansett godt med agurksalat, poteter og rømme til. :)

Endret av Liviane
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/464208-hel-frossen-%C3%B8rret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

emilie321 skrev (11 minutter siden):

Åh... det er jo kjempe godt. Fyller den med både det ene og det andre, så smaker det himmelsk 

Jeg vet 🥰 Og jeg har to "svigersønner" å imponere i jula, så da tror jeg dette vil bli bra. De på sin side vil nok gjøre godt inntrykk på meg som "svigermor" også, så da regner jeg med at maten vil bli satt pris på, hehe (Vet at de liker fisk, da 😉)

Annonse

Liviane skrev (11 minutter siden):

Jeg vet 🥰 Og jeg har to "svigersønner" å imponere i jula, så da tror jeg dette vil bli bra. De på sin side vil nok gjøre godt inntrykk på meg som "svigermor" også, så da regner jeg med at maten vil bli satt pris på, hehe (Vet at de liker fisk, da 😉)

Ja, da forstår jeg at det på en måte er finere. 😊

Anonymkode: 5341f...e65

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...