Gå til innhold

Er det mulig å få slettet en tråd man angrer på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man kan få slettet tråder som man selv er trådstarter av. Vi anbefaler det ikke med mindre det er personlig informasjon e.l. pga andre medlemmer som da har engasjert seg i tråden og gitt gode svar som stadig blir slettet.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
AnonymBruker
Admin skrev (På 15.12.2021 den 12.53):

Man kan få slettet tråder som man selv er trådstarter av. Vi anbefaler det ikke med mindre det er personlig informasjon e.l. pga andre medlemmer som da har engasjert seg i tråden og gitt gode svar som stadig blir slettet.

Admin

Jeg fikk heller ikke slettet en tråd jeg selv var trådstarter av. 

Anonymkode: cf063...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke man skal få slettet trådene sine. Enkelte unntak hvor det feks er noe som er skrevet tydelig preget av sykdom er sikkert bra, men generelt sett får man tenke over på forhånd om man vil poste en tråd. Blir tråden vanskelig kan man jo bare slutte å lese i den. 

For ofte har jo andre engasjert seg i tråden og da er det veldig synd at det blir slettet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vendi
Glitter skrev (13 minutter siden):

Jeg synes ikke man skal få slettet trådene sine. Enkelte unntak hvor det feks er noe som er skrevet tydelig preget av sykdom er sikkert bra, men generelt sett får man tenke over på forhånd om man vil poste en tråd. Blir tråden vanskelig kan man jo bare slutte å lese i den. 

For ofte har jo andre engasjert seg i tråden og da er det veldig synd at det blir slettet. 

Jeg har i grunnen aldri helt skjønt problemet med at tråder i blant slettes. Tråder dør jo som regel ut av seg selv etter ganske kort tid, hvor det ikke blir mer engasjement i tråden. Jeg synes derfor at tråder godt kan slettes i blant, for personlig bryr jeg meg nada om jeg engasjerte meg i en tråd som siden slettes. Jeg (eller andre) leser jo svært sannsynlig ikke den videre lenger uansett. Det blir litt som "dagens nyheter". Man leser det som er nytt, engasjerer seg kanskje litt, for så å legge det bort. Ingen gidder å lese gamle aviser heller. 

Admin kan godt slette for min del, det spiller ingen rolle for meg. Men det kan jo vente til tråden er lagt død og "nyhetens verdi" er over. 

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (4 minutter siden):

Jeg har i grunnen aldri helt skjønt problemet med at tråder i blant slettes. Tråder dør jo som regel ut av seg selv etter ganske kort tid, hvor det ikke blir mer engasjement i tråden. Jeg synes derfor at tråder godt kan slettes i blant, for personlig bryr jeg meg nada om jeg engasjerte meg i en tråd som siden slettes. Jeg (eller andre) leser jo svært sannsynlig ikke den videre lenger uansett. Det blir litt som "dagens nyheter". Man leser det som er nytt, engasjerer seg kanskje litt, for så å legge det bort. Ingen gidder å lese gamle aviser heller. 

Admin kan godt slette for min del, det spiller ingen rolle for meg. Men det kan jo vente til tråden er lagt død og "nyhetens verdi" er over. 

Jeg tenkte mer hvis man er midt i en diskusjon, så kommer TS og plutselig vil ha den slettet av ulike grunner. 

Ellers enig i at gamle tråder ikke er interessante. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg fikk heller ikke slettet en tråd jeg selv var trådstarter av. 

Anonymkode: cf063...320

Innlegget ble postet i 2021 og praksisen er forandret siden den gang basert på tilbakemeldinger og ønsker fra våre medlemmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Admin skrev (1 minutt siden):

Innlegget ble postet i 2021 og praksisen er forandret siden den gang basert på tilbakemeldinger og ønsker fra våre medlemmer. 

Så jeg er ikke et medlem jeg da? Hva er jeg da da? 

Anonymkode: cf063...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Admin skrev (1 minutt siden):

Innlegget ble postet i 2021 og praksisen er forandret siden den gang basert på tilbakemeldinger og ønsker fra våre medlemmer. 

Jeg ønsket og få min tråd slettet betyr det at det kun er det de andre sitt behov som står i fokus? At jeg ikke er viktig i det hele tatt? I så fall er det meget meget MEGET URETTFERDIG! 

Anonymkode: cf063...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så jeg er ikke et medlem jeg da? Hva er jeg da da? 

Anonymkode: cf063...320

Du er også ett medlem, men vi forandrer ikke praksis på bakgrunn av hva en enkelt bruker ønsker. Når det har blitt gjort forandringer i forumet har det vært diskusjon blant forumets medlemmer enten i dette underforumet eller i åpent forum. Om dette er en praksis som evt skal forandres må det diskuteres med også de andre medlemmene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg ønsket og få min tråd slettet betyr det at det kun er det de andre sitt behov som står i fokus? At jeg ikke er viktig i det hele tatt? I så fall er det meget meget MEGET URETTFERDIG! 

Anonymkode: cf063...320

Å herregud. Nå tuller du bare. I den andre tråden også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vendi
Admin skrev (12 minutter siden):

Du er også ett medlem, men vi forandrer ikke praksis på bakgrunn av hva en enkelt bruker ønsker. Når det har blitt gjort forandringer i forumet har det vært diskusjon blant forumets medlemmer enten i dette underforumet eller i åpent forum. Om dette er en praksis som evt skal forandres må det diskuteres med også de andre medlemmene. 

Jeg har hatt et inntrykk av at det er de sterkeste stemmene som har vunnet fram i denne saken, selv om de bare har vært ytterst få. Man kunne jo kanskje ha opprettet en meningsmåling sånn at alles stemmer kan komme fram? Hvis temaet rundt praksisen er viktig for folk, mener jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Admin skrev (1 time siden):

Du er også ett medlem, men vi forandrer ikke praksis på bakgrunn av hva en enkelt bruker ønsker. Når det har blitt gjort forandringer i forumet har det vært diskusjon blant forumets medlemmer enten i dette underforumet eller i åpent forum. Om dette er en praksis som evt skal forandres må det diskuteres med også de andre medlemmene. 

Så hvorfor slettes det før og ikke nå? Jeg har fått slettet tråder før. Skjønner ikke dette. Vi diskuterer det jo nå? Hvor mange medlemmer må være med på det for at det skal gå da? Det er jo et eget dol hiraki hvor jeg er svakest av alle. 

Anonymkode: cf063...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (1 time siden):

Å herregud. Nå tuller du bare. I den andre tråden også. 

Tuller? Nei jeg prøver å forstå dette faktisk. Under forumet til admin. 

Anonymkode: cf063...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...