AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 Greit at de må ligge det fra seg noen plass, men ble irritert i dag da jeg så at noen hadde lagt tre avføringsposer med avføring fra hundene sine oppå lokket på mitt søppelspann. Hva synes dere? Frekkt? Det er bedre enn at det ligger slengt i naturen da, men ble irritert. Anonymkode: ca860...990 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/464224-folk-som-ligger-avf%C3%B8ringsposer-fra-hundene-sine-opp%C3%A5-midt-s%C3%B8ppelspann/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
UtakknemligDiva Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 Tja, det er egentlig ikke din oppgave å få fylt opp søppelspannet ditt med hundebæsj. Men kanskje de synes det er bedre enn å gå rundt med det, særlig hvis de skal inn et sted. Hadde ikke gjort meg noe om jeg hadde en søppeldunk stående på gata som jeg allerede hadde kastet en del i selv. Egentlig fint å være litt til hjelp slik sett og har selv kastet noe lite i andres søppeldunk om jeg har passert deres dunk på gata. Men en skal såklart ikke fylle andres dunk heller da. Ikke det verste synes jeg da, er mer irriterende når folk setter sine skitne sko oppå dine for å si det sånn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/464224-folk-som-ligger-avf%C3%B8ringsposer-fra-hundene-sine-opp%C3%A5-midt-s%C3%B8ppelspann/#findComment-4069898 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Greit at de må ligge det fra seg noen plass, men ble irritert i dag da jeg så at noen hadde lagt tre avføringsposer med avføring fra hundene sine oppå lokket på mitt søppelspann. Hva synes dere? Det jeg reagerer litt på, er at posene lå oppå lokket. Hvis man må bli kvitt søppel på øyeblikket og andres søppelkasse er eneste mulighet, kan man i det minste legge det nedi dunken. Selvsagt skal man i utgangspunktet ikke bruke andres søppelkasser, men det blir et problem først hvis man mottar så mye fremmed søppel at kassa blir full tidlig eller blir stående åpen. Mange steder betaler man etter volum, og det skal derfor ikke dumpes søppel hos andre. Men bittesmå hundeposer sprenger ingen slike grenser, så som en engangshendelse klarer jeg ikke å hisse meg opp over det. Det kan jo ha vært en helt spesiell situasjon der noe hastet veldig eller ble avbrutt, siden posene lå oppå lokket? Derimot irriterer det meg når folk kaster hundeposer med innhold fra seg - av to onder er det jo "bedre" å la avføringen ligge i veikanten, enn å pakke den i plast først. Jeg har sikkert kastet f.eks. en ispinne eller annet småtteri i en fremmed dunk en sjelden gang, for å slippe å bære den med meg til nærmeste "felleskasse" ved butikk el.l. Særlig i de årene jeg gikk sammen med småbarn som måtte leies. 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/464224-folk-som-ligger-avf%C3%B8ringsposer-fra-hundene-sine-opp%C3%A5-midt-s%C3%B8ppelspann/#findComment-4069901 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Greit at de må ligge det fra seg noen plass, men ble irritert i dag da jeg så at noen hadde lagt tre avføringsposer med avføring fra hundene sine oppå lokket på mitt søppelspann. Hva synes dere? Frekkt? Det er bedre enn at det ligger slengt i naturen da, men ble irritert. Anonymkode: ca860...990 Skjer stadig vekk at det ligger fremmed søppel i vår dunk, helt greit, mye bedre enn at de slenger det fra seg! En gang sto det en bærepose med søppel ved siden av dunken, tydeligvis fra noen tyskere på tur - det er ikke greit! Dyr kan jo fort dra det utover. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/464224-folk-som-ligger-avf%C3%B8ringsposer-fra-hundene-sine-opp%C3%A5-midt-s%C3%B8ppelspann/#findComment-4069909 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.