Gå til innhold

Ingen tror på at jeg er julenissen

Anbefalte innlegg

Jeg åpnet med endelig opp for behandleren idag og sa noe jeg hadde tenkt på lenge. Jeg har faktisk gruet meg kjempelenge for å åpne meg opp fordi dette er veldig sårt for meg og jeg har alltid vært redd for at ingen tror meg.. Men idag så sa jeg faktisk til han på timen at jeg var julenissen. Han sa bare at det var jeg ikke. Da ble jeg bare veldig lei meg og ble ganske sint. Alt jeg ville ha var forståelse liksom. Jeg har mange oppdrag for tiden og stresser mye over alt jeg må rekke. Nå føler jeg meg bare verre. Gidder ikke snakke med han mer. 

Anonymkode: ffaa9...6e7

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/464227-ingen-tror-p%C3%A5-at-jeg-er-julenissen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg åpnet med endelig opp for behandleren idag og sa noe jeg hadde tenkt på lenge. Jeg har faktisk gruet meg kjempelenge for å åpne meg opp fordi dette er veldig sårt for meg og jeg har alltid vært redd for at ingen tror meg.. Men idag så sa jeg faktisk til han på timen at jeg var julenissen. Han sa bare at det var jeg ikke. Da ble jeg bare veldig lei meg og ble ganske sint. Alt jeg ville ha var forståelse liksom. Jeg har mange oppdrag for tiden og stresser mye over alt jeg må rekke. Nå føler jeg meg bare verre. Gidder ikke snakke med han mer. 

Er det deg, Alexis?

Anonymkode: 39290...5d7

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva med å bringe bevis med til neste time?Det er bare å vise frem bilder av huset ditt på nordpolen til  behandler. . Eller så kan de små alvene som jobber på juleverkstedet ditt ringe din behandler og gå god for deg.Det ordner seg nok ,god jul nissefar. 

Anonymkode: fd079...90a

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen som har havna i karantene, kjeder seg og rota seg frem til dette forumet hvor man kan leke med de gale.

Anonymkode: 73f29...15e

Sannsynligvis. :) Men jeg kjenner en psykolog som en gang hadde en pasient som var overbevist om at h*n var ruter knekt...

Lillemus skrev (2 timer siden):

Sannsynligvis. :) Men jeg kjenner en psykolog som en gang hadde en pasient som var overbevist om at h*n var ruter knekt...

🤣 Den litt glemte og underkjente adelsmannen, liksom.

Eller; var han ikke også sjefen i et litt glemt kortspill?

Annonse

Ekstra skrev (1 minutt siden):

🤣 Den litt glemte og underkjente adelsmannen, liksom.

Eller; var han ikke også sjefen i et litt glemt kortspill?

Tenker ikke du nå på Spar knekt? Det er vel et kortspill...? Jeg har aldri vært borti et kortspill der ruter knekt har noen spesiell rolle.

Lillemus skrev (Akkurat nå):

Det er årevis siden jeg har spilt Spardame, det er om å gjøre å få hjerter og for all del unngå Spardama - eller hvordan var det?

Ma skal oppnå færrest mulig poeng, spar dame gir masse plusspoeng og ruter knekt minus, om jeg hsker riktig.

Ekstra skrev (1 minutt siden):

Ma skal oppnå færrest mulig poeng, spar dame gir masse plusspoeng og ruter knekt minus, om jeg hsker riktig.

Som sagt - årevis siden jeg spilte det og det er ikke sikkert vi spilte det riktig heller... ;) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...