Gå til innhold

Hvor ofte skriver du som anonym bruker?

Anbefalte innlegg

Hvor ofte skriver du som anonym bruker? Jeg skriver alltid uten unntak, men har vurdert å skrive med brukernavn bare for å bli litt mer kjent med dere andre her og at dere kanskje kan bli litt kjent med meg. Ikke direkte kjent da men, kanskje fint å ha ett navn. Egentlig synes jeg det er mer oversiktlig når man skriver med brukernavn, men setter veldig pris på anonym funksjonen da.

Anonymkode: f1257...55f

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/464232-hvor-ofte-skriver-du-som-anonym-bruker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvor ofte skriver du som anonym bruker? Jeg skriver alltid uten unntak, men har vurdert å skrive med brukernavn bare for å bli litt mer kjent med dere andre her og at dere kanskje kan bli litt kjent med meg. Ikke direkte kjent da men, kanskje fint å ha ett navn. Egentlig synes jeg det er mer oversiktlig når man skriver med brukernavn, men setter veldig pris på anonym funksjonen da.

Anonymkode: f1257...55f

Anonymfunksjonen er kjekk til tider den, ja. Det hadde vært veldig hyggelig om du ville begynne å skrive mer med brukernavn. Som du sier så blir man jo litt bedre kjent på den måten. :)

Glitter skrev (8 minutter siden):

Skriver aldri som AB. Har hendt en sjelden gang (men er så lenge siden at jeg ikke husker) at jeg har laget en tråd som AB, men da har det vært noe ganske sensitivt. I vanlige tråder jeg svarer i til andre er det aldri. 

Jeg synes det er veldig tøft gjort å skrive med nick hele tiden. Jeg klarer det ikke selv. Noen ganger blir jeg veldig redd og engstelig for å være synlig. 

Endret av Liviane
Liviane skrev (Akkurat nå):

Jeg synes det er veldig tøft gjort å skrive med nick hele tiden. Jeg klarer det ikke selv. 

Føler meg ikke tøff eller ikke tøff som gjør det, bortsett fra at det noen ganger er utrolig kjipt å bli sånn angrepet av visse AB-brukere. 

Men det har faktisk vært mindre av det i det siste. Vet ikke om det er pga de er utestengt eller om det bare har blitt mindre morsomt å angripe meg siden jeg tror jeg deler litt mindre nå enn tidligere. Men fortsatt kan det gå et støkk i meg hvis jeg får varsel om at en AB har sitert meg. Det sier jo litt om hvordan det har vært. 

Man må bare gjøre det som føles riktig. Så lenge man ikke misbruker funksjonen slik noen har gjort/gjør.

Synes generelt sett at det har vært bedre stemning her i det siste. Det var jo helt vilt en periode.

Annonse

Jeg skriver nesten alltid med nick. Det har hendt at jeg har kommet borti anonymknappen på telefonen. Men jeg velger omtrent aldri å skrive anonyme innlegg. En veldig sjelden gang har jeg nok svart anonymt på et tema jeg ikke vil skal knyttes til meg. 

Med den gamle forumløsningen kunne vi bruke engangs-nick tilpasset den aktuelle tråden. Da hendte det iblant at jeg gjorde akkurat det. 

Annonse

Det hender en sjelden gang at jeg skriver anonymt om jeg svarer med noe informasjon som kan bidra til å identifisere meg eller andre. 

Skulle ønske flere av de anonyme brukte nick i større grad. Jeg blir mye mer engasjert i innlegg fra brukere med nick, fordi man da gjerne vet ørlite om forfatteren og kan se innlegget i en kontekst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...