Gå til innhold

Angrer på å ha skrevet om behandleren min, redd for at han skal ta det opp i neste time

Anbefalte innlegg

Jeg skrev om behandleren min på et annet forum og nå angrer jeg veldig. Er redd for at han skal ta det opp i neste time. Jeg skrev ikke noe som var veldig gjenkjennbart og utleverende, men likevel. Han skjønner vel lett at det handler om han om han leser det. Det er vel det første man tenker om en kjenner seg igjen i noe? Jeg håper jo at han har bedre ting å gjøre enn å bruke tid på forum, men man vet jo aldri.

Anonymkode: 1fe9e...e9f

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg skrev om behandleren min på et annet forum og nå angrer jeg veldig. Er redd for at han skal ta det opp i neste time. Jeg skrev ikke noe som var veldig gjenkjennbart og utleverende, men likevel. Han skjønner vel lett at det handler om han om han leser det. Det er vel det første man tenker om en kjenner seg igjen i noe? Jeg håper jo at han har bedre ting å gjøre enn å bruke tid på forum, men man vet jo aldri.

Vet han at du skriver der, og vet du at han leser der? Tror du at han har tid til å sjekke pasientene sine og drive å finne ut ting på nettet? Det tror ikke jeg. Han har sikkert mange pasienter, og han har sikkert noe annet å bruke fritida si på enn å zoome ut pasientenes nettaktivitet. 

Anonymkode: 8425a...bec

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vet han at du skriver der, og vet du at han leser der? Tror du at han har tid til å sjekke pasientene sine og drive å finne ut ting på nettet? Det tror ikke jeg. Han har sikkert mange pasienter, og han har sikkert noe annet å bruke fritida si på enn å zoome ut pasientenes nettaktivitet. 

Anonymkode: 8425a...bec

Nei, han vet verken at jeg skriver her og han har heller ikke sagt at han leser. Men det var en gang jeg hadde en problemstilling og han sa "...du finner sikkert noe informasjon på forum". Håper du har rett. Jeg vet jo at det er mest logisk men er likevel ikke så lett å la være å overtenke og bekymre seg.

Tror jeg er litt for paranoid på dette. Nå tenker jeg at jeg ikke burde skrevet at han sa det om at jeg kunne finne informasjon på forum. Tenk om han kjenner igjen det sitatet?

Jeg har innimellom vært redd min behandler har lest noe fra meg her, men hun har aldri sagt noe om det og jeg tenker hun får nok psykiatri på jobben sin jeg. Men har vært redd hun skulle lese det når jeg ved noen anledninger har vært uenig med henne og skrevet om det.

Så skjønner frykten din, men sannsynligvis kommer ikke din behandler til å lese eller gjenkjenne det. 

Glitter skrev (1 time siden):

Jeg har innimellom vært redd min behandler har lest noe fra meg her, men hun har aldri sagt noe om det og jeg tenker hun får nok psykiatri på jobben sin jeg. Men har vært redd hun skulle lese det når jeg ved noen anledninger har vært uenig med henne og skrevet om det.

Så skjønner frykten din, men sannsynligvis kommer ikke din behandler til å lese eller gjenkjenne det. 

Får håpe det. Men hva sier man om man blir spurt? Er ikke så god på å lyve.

Annonse

Liviane skrev (6 timer siden):

Kjenner meg litt igjen i tankegangen. Det som nok er lurt å gjøre er å omskrive litt på ting sånn at det ikke blir så gjenkjennelig. 

Samme her. Har selv skrevet litt om min nå tidligere behandler og han vil nok kjenne igjen meg hvis han leser mye av det jeg har skrevet.  

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...