Gå til innhold

campingvogn og hytte

Anbefalte innlegg

Ekstra skrev (1 minutt siden):

Forstår bare ikke dette fokuset på status. Det betyr så utrolig lite for meg.

Har vært på ferie både i campingvogn og hytte, to helt ulike ferieformer, i hvertfall når campingvognen er på tur. Har selv hytte og ikke vogn, men det er ikke på grunn av status.

Det betyr utrolig mye for meg at jeg ikke har  så lav status at jeg bor på gata.

Fortsetter under...

Nicklusheletida skrev (Akkurat nå):

Noe så tullete å stille et slikt spørsmål, når du allerede har svaret selv. 

Her har du selvfølgelig tatt tak i en kommentar jeg kom med til en annen doler og laget en helt egen tråd ut av det som da selvfølgelig skal handle om status, høyklassefruer og alt det derre der som du elsker å gripe fatt i. 

En ting er sikkert : Jeg tror du er veldig opphengt av meg og jeg velger å ta det positivt.  Dette  fordi du er på ditt vis er ganske underholdende . 

Tullete, men så tullete at det blir morsomt :)

Du mangler ikke troen på deg selv.  Hvorfor skulle jeg være opphengt i deg, mer enn du i meg?  tror ikke du vet svaret.

Det er tullete å le av de som er i campingvogn, men ikke de som er i hytter.  Samme om det er deg eller Jonas Gahr støre.  Jeg er nokså sikker på at Jonas ler aldri av de i hytter eller campingvogner, men kanskje du gjør det.

Nicklusheletida
Savannah skrev (1 minutt siden):

Du mangler ikke troen på deg selv.  Hvorfor skulle jeg være opphengt i deg, mer enn du i meg?  tror ikke du vet svaret.

Det er tullete å le av de som er i campingvogn, men ikke de som er i hytter.  Samme om det er deg eller Jonas Gahr støre.  Jeg er nokså sikker på at Jonas ler aldri av de i hytter eller campingvogner, men kanskje du gjør det.

Jeg har en tendens til å se humor i veldig mange ting jeg. 

Annonse

Savannah skrev (1 time siden):

Noe så tullete.  Hytte gir status, men ikke campingvogn.

Nåja, du får da sannelig campingvogner og bobiler som koster mye mer enn det vår enkle hytte kostet å sette opp! Vi gjorde det aller meste selv (mannen og svigerfar, jeg hjalp til der jeg kunne) da så det ble ikke så innmari kostbart. Men det ble innmari koselig, synes vi da! :) 

Når det gjelder plassering er det ingenting ved vår hytte som tilsier at den skulle gi oss noen form for status, om vi nå skulle være interessert i det. For å gå på do må vi ut på verandaen og så inn på doet (som jeg tømmer omtrent annethvert år, det er min jobb) og vi har sommervann til verandaen og lager maten på gasskomfyr. Har solcellepanel da, det er veldig kjekt!

Kunne aldri tenkt meg å ha campingvogn fast på en campingplass, først og fremst fordi jeg ikke hadde orket å ha folk rundt meg hele tiden. Jeg vil kunne gå ut på do når jeg våkner om morgenen uten å være nødt til å kle på meg noe som helst, vil kunne danse naken i regnet på verandaen (jada, det har jeg gjort!), bade naken i utebadekaret og slippe å ha naboer der jeg vil være helt i fred. Det er vel en hyttenabo som kan se bort til oss, men de er på hytta enda sjeldnere enn oss... Ellers ser vi vel snurten i 2 hytter til, men ikke så mye at vi ser hva de driver med og vice versa.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...