Gå til innhold

Pakke fra Postnord

Anbefalte innlegg

Lillemus skrev (24 minutter siden):

Joda, bare google postnord facebook så får du dem opp. :)

Synes at sjåføren kunne ha skrevet melding om at han ikke fikk tid å levere men han kunne mulig ikke norsk. Vet ikke. Men den kommer i dag mest sannsynlig sa de... 

Anonymkode: 38a82...746

Fortsetter under...

Lillemus skrev (6 timer siden):

Jeg har nettopp hatt tilsvarende runde med PostNord, bestilte en pakke fra Sør-Norge og den kom opp til Trondheim i løpet av 1-2 dager, så startet moroa... Jeg bor 5 mil utenfor Trondheim og fikk daglig beskjed om at "Pakken er ankommet terminal i Trondheim og er forventet levert 'dagen etter'". Så et par timer senere: "Pakken er lastet på bil for levering". Så enda et par timer senere: "Pakken er blitt forsinket, forventet levering 'dagen etter'". Og sånn holdt de på uke. Så fikk jeg plutselig en sms slik som du, denne så jeg ikke så jeg fikk ikke svart på den, men vi har overvåkningskamera på gårdsplassen som registrerer biler og mennesker og det hadde ikke vært noen hjemme hos oss. Jeg sendte da en forholdsvis sur melding på messenger til PostNord og lurte på hva i all verden de driver på med og forklarte også at ingen hadde vært hjemme hos oss og prøvd å levere noen pakke, og spurte hvorfor de ikke bare kunne legge den i postkassen eller på trappa? Det var snakk om en liten pakke som lett hadde gått ned i postkassa!

Da fikk jeg et beklagende svar, dagen etter fikk jeg samme sms og nå svarte jeg at de kunne da bare legge den i postkassen eller på trappa! Og nå kom de faktisk med pakken. Etter en uke. Selv om jeg ikke bor midt i sentrum her så er det bare 850 m til nærmneste utleveringssted for PostNord... Fatter ikke hva de driver med.

Pakken er levert til postkontor 1 time unna meg. Vet du om en mini stepper er for stor  til å løftes hjem for hånd?

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Pakken er levert til postkontor 1 time unna meg. Vet du om en mini stepper er for stor  til å løftes hjem for hånd?

Den veier nok litt og pakken er sikkert litt uhåndterlig, ta med deg en ryggsekk og stropper og fest den til sekken så du kan bære den på ryggen. :) 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Pakken er levert til postkontor 1 time unna meg. 

Hadde klaget bedt om at pakker blir innlevert nærmeste postkontor. Hvis ikke lar du pakken gå i retur. Gi beskjed til avsender.

Anonymkode: eabda...45c

Lillemus skrev (21 minutter siden):

Den veier nok litt og pakken er sikkert litt uhåndterlig, ta med deg en ryggsekk og stropper og fest den til sekken så du kan bære den på ryggen. :) 

Jeg må nok vente til jeg har noen som kan kjøre meg til posten. Ganske irritert over PostNord.  De kunne lagt pakken utenfor døren min. Det var det som var avtalen da jeg kjøpte den. 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hadde klaget bedt om at pakker blir innlevert nærmeste postkontor. Hvis ikke lar du pakken gå i retur. Gi beskjed til avsender.

Jeg skal klage over det. Mener at de burde kunne legge den utenfor døren min som i avtalen,  men nei.  :( . Skuffer over PostNord.

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har sendt klage om dette til firmaet jeg bestillte den fra. Spurte om de kan flytte den til nærmeste postkontor istedet for et som er langt unna. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har sendt klage om dette til firmaet jeg bestillte den fra. Spurte om de kan flytte den til nærmeste postkontor istedet for et som er langt unna. 

Først nå fikk jeg med meg at det var snakk om 1 TIME unna! Jeg trodde det sto en km og det hadde jo blitt noe annet. En time er helt uakseptabelt, men har PostNord utleveringssteder nærmere deg? De leverer ikke ut på Post i Butikk alltid.

Lillemus skrev (1 time siden):

Først nå fikk jeg med meg at det var snakk om 1 TIME unna! Jeg trodde det sto en km og det hadde jo blitt noe annet. En time er helt uakseptabelt, men har PostNord utleveringssteder nærmere deg? De leverer ikke ut på Post i Butikk alltid.

PostNord har problemer med høye pakkevolumer og kan godt finne på å omadresse til annet leveringssted uten at det er mulig å endre leveringssted!!!!😕

265699927_10159182831656998_655380766091

Lillemus skrev (1 time siden):

Jeg sendte klage både til firmaet som jeg kjøpte produktet hos og til PostNord.  Synes det er dårlig at PostNord kjører ut varen uten avtale om tidspunkt. Er jo ikke hjemme til alle tider når man har en jobb.  Spurte om de kunne flytte varen over til nærmeste postkontor, men det gjør de vel bare mot betaling.... Så regner med at klagene mine var bortkastet..

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

PostNord har problemer med høye pakkevolumer og kan godt finne på å omadresse til annet leveringssted uten at det er mulig å endre leveringssted!!!!😕

265699927_10159182831656998_655380766091

Ja er nok umulig. Jeg skulle hatt hjemmelevering så mulig jeg kan betale for ny levering på dør men det kan jeg heller ikke for da risikerer jeg at det samme skjer igjen. Eneste mulighet er at jeg henter varen, og bærer den hjem samme hvor uhamselig den er. Jeg kommer nok ingen vei med klagen min uansett. 

Lillemus skrev (19 timer siden):

Leser nå at pakken ikke er levert den butikken som ligger en time unna ennå. Men at leveringssted er endret til den butikken... 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...