Gå til innhold

Har du fantasivenner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 16.12.2021 den 20.58):

Jeg har både hatt og har😅

Anonymkode: 73e37...a46

Hvordan fungerer det egentlig?  "Ser" du dem på en måte? Eller opplever du dem bare i fantasien? Jeg har aldri hatt fantasivenner og vet ikke hvordan det er. Unnskyld hvis jeg spør dumt.

Anonymkode: 6dca9...aaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan fungerer det egentlig?  "Ser" du dem på en måte? Eller opplever du dem bare i fantasien? Jeg har aldri hatt fantasivenner og vet ikke hvordan det er. Unnskyld hvis jeg spør dumt.

Anonymkode: 6dca9...aaf

Jeg ser dem kun i fantasien og snakker med dem i hodet. På en måte er de der men de er ikke fysisk til stede. Jeg merker at hvis jeg ruser meg (alkohol) så blir det mer ekte, men jeg kan fremdeles ikke se dem :)

Anonymkode: 30a00...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.1.2022 den 0.27):

Jeg ser dem kun i fantasien og snakker med dem i hodet. På en måte er de der men de er ikke fysisk til stede. Jeg merker at hvis jeg ruser meg (alkohol) så blir det mer ekte, men jeg kan fremdeles ikke se dem :)

Anonymkode: 30a00...29f

Takk for svar. Det høres jo egentlig litt fint ut 😊.

Anonymkode: 6dca9...aaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...