Gå til innhold

Hvordan går det med deg i julestria?

Anbefalte innlegg

Jeg var råstressa på lørdag fordi jeg la pinnekjøttet for sent i vann og tenkte at jeg måtte ned til sentrum for å få tak i den siste julegaven. Heldigvis ringte en venn av meg og roet meg helt ned. Hvem bryr seg om at pinnekjøttet er litt for salt? Sett frem en stor mugge med vann. Det viktigste er at venner og familie kan være sammen. Han har utnevnt ham til Julens Engel. Takk og pris for at man har så gode venner! Elsker ham som en god venn.

Nå går det helt greit. Jeg skal tørke støv og pusse sølv i dag og det er det hele bortsett fra å lage middag. Vurderer å vaske gulvene på torsdag. I hvert fall skal jeg vaske badet. Gleder meg til å dra opp til en venninne på torsdag for å drikke te og utveksle gaver.

(Pinnekjøttet ble helt fint og jeg trengte ikke å dra ned til sentrum)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/464320-hvordan-g%C3%A5r-det-med-deg-i-julestria/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gondor skrev (17 minutter siden):

Jeg var råstressa på lørdag fordi jeg la pinnekjøttet for sent i vann og tenkte at jeg måtte ned til sentrum for å få tak i den siste julegaven. Heldigvis ringte en venn av meg og roet meg helt ned. Hvem bryr seg om at pinnekjøttet er litt for salt? Sett frem en stor mugge med vann. Det viktigste er at venner og familie kan være sammen. Han har utnevnt ham til Julens Engel. Takk og pris for at man har så gode venner! Elsker ham som en god venn.

Nå går det helt greit. Jeg skal tørke støv og pusse sølv i dag og det er det hele bortsett fra å lage middag. Vurderer å vaske gulvene på torsdag. I hvert fall skal jeg vaske badet. Gleder meg til å dra opp til en venninne på torsdag for å drikke te og utveksle gaver.

(Pinnekjøttet ble helt fint og jeg trengte ikke å dra ned til sentrum)

Er i rute tror jeg. :) Blir litt ekstra i år siden det er vår tur til å være vertskap, men det er bare koselig, så slipper vi å kjøre hjem etterpå. ;)

Vi skal hente inn juletreet i morgen (vokser i egen hage) og jeg må rydde og vaske litt på kjøkkenet. Onsdag henter jeg ungene (som er over 20 år begge to...) og så har jeg fri til tirsdag i romjula og det blir godt. Lille julaften må jeg ta badet en runde til og vaske over gulvene på stue og kjøkken og forberede middagen ved å skrelle grønnsaker og sånt + at vi skal steke i alle fall det ene kalkunbrystet, det andre stekes nok på julaften. Kos! Er ferdig med gavene, men mangler noe småtteri til ungenes julestrømper.

Er i rute. Fikk levert en gave til en venninne i dag og har bare to gaver igjen å levere og de skal jeg levere på julaften. Skal bort på julaften, så det er ikke noe stress med det. Skal ha med meg litt mat og det handler jeg inn på torsdag.  

Har kjøpt alle julegavene, juletreet er pyntet, julevasken unnagjort og maten er klar. Jeg reiser hjem til min mor i i morgen for å være der i jula i tillegg til at jeg skal møte en venninne jeg ikke har sett på ett halvt år i løpet av uken, noe jeg gleder meg veldig til. Er så fornøyd med julegavene jeg har kjøpt i år, så gleder meg veldig til å gi de vekk.

Annonse

Er godt i rute jeg også. Har pynta treet og ellers rundt i heimen med god hjelp fra datter i helgen. Gaver og mat er i boks, og nå venter vi bare på at hun andre også skal komme hjem til jul, og det skjer i morgen. Det gledes! 😊

Er ikke i rute 😮 I morgen må jeg kjøpe de siste gavene, for om kvelden kommer mine foreldre og min søster for å treffe oss før vi reiser. Vi kjøpte juletre i dag, skal pynte til jul i morgen formiddag (innimellom jobbing).

Er mer stresset enn vanlig, først og fremst fordi jeg ikke har lagt inn noen fridager før vi skal reise torsdag. Koser meg likevel med de to voksne barna som har kommet hjem på juleferie, og har også fått truffet flere venninner forrige uke og denne og ønsket dem god jul ❤

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...