Gå til innhold

Hvor avhengig er du av mobilen din og å sjekke etter oppdateringer i sosial medier?

Anbefalte innlegg

Hvor lenge tror du at du hadde holdt ut uten å bruke den? 

Det tar visst bare 48 timer med savn og abstinenser, men så kommer man over det. Tenk hvor mye tid vi hadde fått frisatt til andre ting om vi ikke var så avhengige. 

Anonymkode: 03750...de9

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det tar visst bare 48 timer med savn og abstinenser, men så kommer man over det. Tenk hvor mye tid vi hadde fått frisatt til andre ting om vi ikke var så avhengige. 

Jeg bruker antagelig mer enn nok tid på mobil og pc, men hva så? Jeg koser meg med det og det går ikke ut over noe annet. :) 

Når jeg har anledning, er jeg rimelig oppdatert både på sosiale medier og nyhetsmedier for øvrig. Men når jeg holder på med ting, eller er på jobb så jeg har ingen problemer med å la være å bruke mobilen i 7 timer.

Worriesome Plenty 2

Jeg bruker ikke mobilen til å surfe. Sosiale medier er jeg lite på type 5 venner, og anonym profil med annet navn.

Det hadde vært kjedeligere uten pc, det ville jeg savnet.

UtakknemligDiva

Jeg holder ut i flere timer om jeg har noe som krever min oppmerksomhet som bilkjøring, jobb eller andre mennesker. 
Men jeg sjekker den flere ganger i timen om jeg ikke har noe å gjøre. 

Ja tanken har streifet meg, hva hadde jeg heller gjort om jeg ikke hadde den? Hadde alle mistet den så hadde jeg nok ikke hatt så mye abstinenser for da hadde det ikke vært noen til å kontakte meg der heller eller noe å se. Men når "alle" er der så blir det jo til at man sjekker. 

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Holder ut uten problemer når jeg er opptatt med noe eller noen, men sjekker altfor mye når jeg er alene eller er slapper av/ikke gjør noe spesielt. Sjekker gjerne i små pauser i løpet av arbeidsdagen også. Ville helt fint klart meg uten noen dager, men så ville jeg nok lurt litt på hva jeg gikk glipp av av meldinger og litt annet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...