Gå til innhold

Nå ble bostøtte kravene senket. Noen som har fått svar?

Anbefalte innlegg

Jeg har søkt bostøtte for desember online på kommunens sider. Det har jeg ikke kunne gjøre før grunnet standard ung ufør, som gir litt over grensen. Men nå var grensen økt. Bare ett tips til de med dårlig råd. Det skader ikke å søke, det koster ingen ting. Noen som har søkt og fått? Jeg håper på hjelp med strømregningen.

Anonymkode: 94f18...bf6

Fortsetter under...

Nei har ikke søkt, sjekket kalkulatoren og virket som at jeg nå kvalifiserte for noen hundrelapper i måneden i 3 måneder  (men usikker på renteinntekter så godt mulig jeg ville endt opp med å måtte tilbakebetale, det styret gidder jeg ikke, synes det er merkelig at de lager et så kronglete system som dette isteden for å bare kutte strømprisen direkte -_- 

Anonymkode: b7794...2be

Så på kalkulatoren. Jeg har samboer og ikke rett på støtte. Men dersom jeg var alene så hadde jeg fått ca 1100 kr i bostøtte. Har en inntekt på 22367 kr ca før skatt. 

Anonymkode: 6b4c5...118

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...