Gå til innhold

Hadde en helt ekstremt merkelig drøm i natt xD

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Altså jeg røyker ikke hasj, men i natt drømte jeg at jeg ble noen fortalte meg hva som ville skje om jeg gjorde det. Det kom opp en slags skjerm foran meg med tekst og så kom det musikk. Og den sa noe som at "når det virker får du kjempe masse selvtillit og føler deg som verdens kuleste, men når den går ut igjen...og her kommer det en sang "tick tock tick tock så daler alt og du får masse angst og blir deprimert" xD 
Så våkner jeg og begynner å le. 
Hahah, hvorfor drømmer vi slik? xD Mulig dette her var litt teit, men måtte bare lufte den her 😛 

Fortsetter under...

90tallsbarn skrev (På 21.12.2021 den 15.33):

Altså jeg røyker ikke hasj, men i natt drømte jeg at jeg ble noen fortalte meg hva som ville skje om jeg gjorde det. Det kom opp en slags skjerm foran meg med tekst og så kom det musikk. Og den sa noe som at "når det virker får du kjempe masse selvtillit og føler deg som verdens kuleste, men når den går ut igjen...og her kommer det en sang "tick tock tick tock så daler alt og du får masse angst og blir deprimert" xD 
Så våkner jeg og begynner å le. 
Hahah, hvorfor drømmer vi slik? xD Mulig dette her var litt teit, men måtte bare lufte den her 😛 

Jeg drømte for ikke så lenge siden at jeg hadde en ung gutt som fuckboy og han slikket meg så bra . .... Haha. 

Annet ikke hvorfor...

Anonymkode: 09d38...865

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...