Gå til innhold

Ta 3. dose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal, skal ikke?

Kan ta den nå før jul. Jeg ble litt dårlig av de to forrige. 

Anonymkode: 5467b...7db

Skrevet

Jeg ville tatt den. Så mye smitte som det er nå. Bedre å bli litt pjusk av vaksinen enn å måtte gå i isolasjon pga covid. 

Skrevet

Jeg ble bittelitt dårlig av den første og ikke noe dårlig av den andre. Tok den 3dje for ca 14 dager siden og fikk knapt vondt i armen.  De første var Pfizer og den 3dje moderna.  

Det må da være bedre å bli litt pjusk i noen dager enn å bli innlagt pga korona?

Skrevet

Jeg har tatt 3 dose. Og har vært trøtt i ei uke nå. Ser dårlig ut...

Skrevet

Tok to pfizer og så en moderna booster i går, litt øm i armen frem til midt på dagen i dag, veldig varm samme tiden, men det har gitt seg nå.

Anonymkode: 72568...2bb

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Skal, skal ikke?

Kan ta den nå før jul. Jeg ble litt dårlig av de to forrige. 

Anonymkode: 5467b...7db

Jeg tar, av samfunnsmessige hensyn.

Skrevet
frosken skrev (1 time siden):

Jeg tar, av samfunnsmessige hensyn.

Fint at du tar ansvar både for deg selv og andre. Jeg tar 3. dose 4. juledag, samme dag som jeg skal i juleselskap. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...