Gå til innhold

Tvangsmedisinering = ondskapsfullt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Everybody skrev (32 minutter siden):

Hva om pasienten truer med selvmord om han blir satt på tvang?

Da blir han i hvert fall satt på tvang. Har vært vitne til mange tvangsinnleggelser hvor vedkommende oppfører seg fullstendig rabiat og kommer med alle slags trusler. Tvangsinnlagt blir de likevel.

Anonymkode: bba81...3d6

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Da blir han i hvert fall satt på tvang. Har vært vitne til mange tvangsinnleggelser hvor vedkommende oppfører seg fullstendig rabiat og kommer med alle slags trusler. Tvangsinnlagt blir de likevel.

Er du ansatt eller var du pasient?

Annonse

AnonymBruker
hipohopp2022 skrev (10 timer siden):

Det er ganske strenge paragrafer for tvangsmedisinering altså. Da skal en være veldig veldig veldig syk. 

Jeg har vært tvangmedisinert. Jeg var aldri enig i dette. Jeg ble aldri behandlet på annen måte enn med medisinering. I dag har jeg seponert medisiner,  jobber, lever helt normalt og er helt frisk. Jeg har ingen symptomer på psykose,  og ingen rundt meg sier et eneste ord om at jeg virker syk. Hvordan kan det være at jeg da var syk den gangen? De kjente ikke meg, men sykeligjorde min personlighet. Jeg er veldig glad jeg i dag ikke har noe mer med de menneskene der å gjøre. Jeg kommer aldri til å komme tilbake til psykiatrien. 

Anonymkode: 88f6b...530

• 2 måneder senere...

Jeg har fattet tvangsmedisineringsvedtak svært mange ganger. Det er aldri noe glede ved det. Bare trist, men en viktig del av jobben for de som er satt til å ha det ansvaret. Historien er full av tragedier som ville vært unngått om de som skulle tatt ansvar hadde gjort jobben sin og gjennomført tvangsmedisinering.

kupton skrev (14 minutter siden):

Jeg har fattet tvangsmedisineringsvedtak svært mange ganger. Det er aldri noe glede ved det. Bare trist, men en viktig del av jobben for de som er satt til å ha det ansvaret. Historien er full av tragedier som ville vært unngått om de som skulle tatt ansvar hadde gjort jobben sin og gjennomført tvangsmedisinering.

Hvilken medisin ville du gitt til en som hadde svært god effekt av leponex ? Den fins jo ikke i depot

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...