Gå til innhold

Er alle ute på moro i kveld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

?

Anonymkode: b72ba...098

Nei, vi er hjemme, bare vi to og nå har vi nettopp sett "Bruce almighty". :) Ikke noe futt og fart her i kveld, bare en rolig og koselig nyttårsaften som vanlig. Liker det best. :) 

Annonse

Mannen og jeg er hjemme, som planlagr. Rolig og fredelig, selv om vi gjerne er sammen med venner nyttårsaften,  så ble det ikke det i år. Og det var like greit,  for tenåringen har høy feber,  og det hadde ikke vært noe greit å gå fra henne. Nå har vi spist god middag og drøyer litt på sofaen før vi tar desserten.

Annonse

Nicklusheletida

Vi skulle ha vært 6 stk hjemme hos oss, men ble dessverre bare 4 stk pga av et dødsfall i familien til det ene paret 😢 Vi 4 koste oss med kalkun, multekrem og det som hører med. 

Jeg synes det er mye hyggeligere med små sammenkomster enn store fester. Det er vel et tegn på at jeg begynner å bli gammel sikkert :)

Vi var samlet 8 stykker til et hyggelig måltid mat. Men litt kjedelig med kalkunbryst synes nå jeg da. 😅 Det var nok tilbehørets skyld først og fremst. Et kjøtt med såpass lite smak krever godt tilbehør. Forrett og dessert var superb, da. 

Nicklusheletida
morsan skrev (1 time siden):

Vi var samlet 8 stykker til et hyggelig måltid mat. Men litt kjedelig med kalkunbryst synes nå jeg da. 😅 Det var nok tilbehørets skyld først og fremst. Et kjøtt med såpass lite smak krever godt tilbehør. Forrett og dessert var superb, da. 

Hva slags tilbehør tenker du på ? Jeg spør fordi jeg vil lære 🙂 Vi hadde poteter, gulerøtter, brokkoli (det skal vel egentlig være rosenkål og ikke brokkoli ) saus og waldorfsalat. 

Nicklusheletida skrev (23 minutter siden):

Hva slags tilbehør tenker du på ? Jeg spør fordi jeg vil lære 🙂 Vi hadde poteter, gulerøtter, brokkoli (det skal vel egentlig være rosenkål og ikke brokkoli ) saus og waldorfsalat. 

Vi hadde poteter, gulrot, rødkål og waldorfsalat til kalkunbrystet + at mannen lagde en himmelsk saus av sjyet + grønnsakene (eple, gulrot og løk) som kalkunen ble stekt sammen med i leirgryta. Folk spiste ikke, de ÅT! :D 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...