Gå til innhold

Er vestens storhetstid over?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Savannah skrev (13 minutter siden):

Ja jeg har doktorgrad.

Så fint du fikk nevnt det i dag også.

Da klarer du også å slå opp i SSB for å finne dokumentasjon på at "innvandring har gjort Norge til et rikt land".

Anonymkode: a8e7a...b4f

Fortsetter under...

Worriesome Plenty 2

Den eneste måte innvandring har gjort norge rikere er å presse opp boligprisene. Det er flere om beinet. Så min leilighet er nok verdt mer pga innvandring enn den ville vært i ett samfunn der det var nok boliger til å ta unna bolignød. Ellers så sier det seg selv att innvandring har kostet enorme summer.

Doktorgrad i ett uvitenskapelig felt med mye rom for synsing, og antagelig vis en overvekt av liberale kandidater gjør ingen forskjell. Det er forskjell på SV fakultetet og medisinsk fakultet. Da det første gir rom for tolkning og personlig bias.

Akademia kaster ut de som ikke har de rette meningene, det kan man ser på han som ble fryst ut fra NTNU.

NTNU ville sparke Øyvind Eikrem – nå går han opp i lønn og får nesten en million i sluttpakke – NRK Trøndelag

Endret av Worriesome Plenty 2
Worriesome Plenty 2 skrev (21 minutter siden):

Doktorgrad i ett uvitenskapelig felt med mye rom for synsing, og antagelig vis en overvekt av liberale kandidater gjør ingen forskjell. Det er forskjell på SV fakultetet og medisinsk fakultet. Da det første gir rom for tolkning og personlig bias.

Dette er noe av det minst seriøse og mest fordomsfulle utsagnet som jeg har sett i mine dager.  Jeg har ikke fortalt hvilket felt jeg jobber innenfor og heller ikke hvor doktorgraden er fra.  Du forventer forhåpentligvis ikke at noen tar deg på alvor.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så fint du fikk nevnt det i dag også.

Da klarer du også å slå opp i SSB for å finne dokumentasjon på at "innvandring har gjort Norge til et rikt land".

Jeg forventer at du klarer det også.

AnonymBruker
Savannah skrev (5 minutter siden):

Dette er noe av det minst seriøse og mest fordomsfulle utsagnet som jeg har sett i mine dager.  Jeg har ikke fortalt hvilket felt jeg jobber innenfor og heller ikke hvor doktorgraden er fra.  Du forventer forhåpentligvis ikke at noen tar deg på alvor.

Høy på deg selv?

Annonse

Worriesome Plenty 2
Savannah skrev (4 minutter siden):

"Jeg forsker på interkulturalitet". Sitat fra deg i denne tråden.

Ser man videre på denne tråden er det vel nettopp DU som ikke blir tatt på alvor. Lik slik den hellige ånd opptrer på filadelfia hver søndag, og fyller de troende med salighet, fyller politisk korrekthet selvtilliten til de som ser på seg selv som bedre enn andre. Så der har vi nok deg.

Worriesome Plenty 2 skrev (12 minutter siden):

"Jeg forsker på interkulturalitet". Sitat fra deg i denne tråden.

Ser man videre på denne tråden er det vel nettopp DU som ikke blir tatt på alvor. Lik slik den hellige ånd opptrer på filadelfia hver søndag, og fyller de troende med salighet, fyller politisk korrekthet selvtilliten til de som ser på seg selv som bedre enn andre. Så der har vi nok deg.

Jeg ser ingen tegn til at du blir tatt på alvor, ikke fra den hellige ånd eller noen andre.

Worriesome Plenty 2 skrev (58 minutter siden):

Den eneste måte innvandring har gjort norge rikere er å presse opp boligprisene. Det er flere om beinet. Så min leilighet er nok verdt mer pga innvandring enn den ville vært i ett samfunn der det var nok boliger til å ta unna bolignød. Ellers så sier det seg selv att innvandring har kostet enorme summer.

Akademia kaster ut de som ikke har de rette meningene, det kan man ser på han som ble fryst ut fra NTNU.

NTNU ville sparke Øyvind Eikrem – nå går han opp i lønn og får nesten en million i sluttpakke – NRK Trøndelag

For noe tull. Bare realister mener det må kunne settes to streker under svaret for å kalles vitenskap. 

Worriesome Plenty 2
Savannah skrev (1 time siden):

Jeg ser ingen tegn til atFø du blir tatt på alvor, ikke fra den hellige ånd eller noen andre.

Før Xtra kommenterte (samme meninger som deg om saken som regel), var alle i denne tråden kritisk til din tolkning. Og skrev lignende ting som meg.  Jeg  tror også du misforstod det med den hellige ånd. Når du tolker alt så vilt så tenker jeg at jeg avslutter diskusjonen med deg her og nå. Det er kjedelig å "diskutere" med folk som cherrypicker, og er grovt usakelige, særlig når saklige poenger blir ignorert, mens du henger deg opp i andre ting. Og ikke engang vet forskjell på noe etnisitet og kultur. Det blir litt drøyt å bli kalt rasist av en som ikke vet hva hen snakker om.

Endret av Worriesome Plenty 2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...