forbrenner Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Synes cola lighten har fått en annen smak på de nye(refreshing new-merket).Lime eller sitron eller noe.Fortsetter det går jeg over til pepsi light eller Tab-xtra! Er det flere som mener det samme??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Enig! Den nye smaker jævlig. Skikkelig kunstige greier. Ikke god .Går over til pepsi Max jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkerbell Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 den smaker skrekkelig skal de slutte med den opprinnelige??? *bekymret* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamilla Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Jeg syns den er kjempe god jeg ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
forbrenner Skrevet 1. april 2002 Forfatter Del Skrevet 1. april 2002 den smaker skrekkelig skal de slutte med den opprinnelige??? *bekymret* jeg skal ringe til det telefon nr på flasken og klage.vil dere gjøre det samme???Jo,flere som gjør det jo bedre,kanskje de hører på oss.....? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Den nye er kjempegod jo!!!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glimmer Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Kanskje smaker jeg ikke så nøye på det jeg putter i munnen, men jeg drikker cola light hver dag og har slettes ikke merket noen forskjell... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg syns den smaker godt. Det gjorde IKKE den gamle varianten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest victoria Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 jeg synes også at den gamle cola lighten er best.Den nye colalightsmaken,smaker for mye cola av den.trodde først at det var cola da jeg smakte på den første gangen.altså at de hadde helt på feil brus på feil flaske 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.