Gå til innhold

på en og en halv mnd...

Gjest jentepå16

Anbefalte innlegg

Gjest jentepå16

...vil jeg ha bort så mye fett så mulig. Det har gått rett i dass de andre gangene! Etter jul skulle jeg begynne og spise sunnere, men klarte det ikke. Nå har jeg bestemt meg for at etter påske SKAL det går. Har proppa i meg sjokolade hele påsken, men nå er det slutt! Hvor mye kan jeg gå ned på en og en halv mnd, ca? Jeg er 170 høy og veier 60 kg. Jeg har gått opp 3 kg på noen mndr, og 5 kg på ett år. Aaaaarrggghh! Jeg vil gå ned 5 kg,kanskje litt mer...kan jeg greie det? Sommeren er jo rett rundt hjørnet og alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann..

jeg vet akkurat hvilekn situasjon du er i!!

jeg er i akkurat den samme! så vi deler samme skjebne

jeg er 17 år , er 168 høy og veier 66 kg.

ikke akkurat veldig fornøyd liksom.

jeg trener VELDIG mye. ca 4 ganger i uken med håndball og nå¨skla jeg begynne på SATS også.

jeg var i USA i vinterferien(10 dager)

og jeg reiste 65 kg "lett" og kom tilbake 70 kg TUNG..

så følte meg ikke akkurat så bra liksom..

men da bestemte jeg meg for NEI, aldri mer..

så hver gang jeg trente, hadde jeg på meg MYE klær, shorts, t-skjorte, bukse og genser.

så spiste jeg sunt, mye frukt grønnsaker, ikke så mye men oftere.

og nå på 3 uker har jeg gått ned 4 kg! det er jeg litt st0lt over.. men mer skal av!

og ja.. jeg bruker kosttilskudd, eple eddik og CLA+, fåes kjøpt på Sun Kost.

Lykketil..

alt går ann, hvis en får litt hjelp fra folk rundt deg!

og husk, hvis du smug spiser snop og boller.. du lurer bare deg selv.. vær STRENG!!!!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anders

heisann! joda, 5 kg på 6 uker skal gå ann det. jeg slanket meg i fjor, og gikk ned ca en kilo i uka. og tro meg når jeg sier at den "kjedeligste" måten er den beste! hvis det fantes en mirakelkur som virkelig virket, hadde det vel ikke vært noen overvektige i verden..... tingen er å spise flere små sunne måltider hver dag, 5 er ett passende antall. ikke gå i fella med å sulte deg! da mister du like mye muskler som fett, og kommer til å gå opp igjen med en gang! pluss å trene, helst litt hver dag. unngå smør, fete sauser. spis grønnsaker og frukt (ikke banan) noen mener man skal unngå brød, men det er ikke nødvendig, så lenge du holder deg til den grove varianten. og DRIKK VANN! mye vann! det hjelper både på selve vekttapet og stilner sultfølelsen. prøv også å ikke kjede deg. da kommer trangen til å putte noe i munnen. ellers så kommer det med at du har dytta i deg såpass mye i påsken til å virke som en aldri så liten pangstart på vekttapet, siden du nå har forbrenningen på topp. lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest (ikke undertegnet)

Hei.

Vil først si at når du er 170 høy er det slett ikke mye å veie 60 kg. Det er dessuten kjempenormalt å legge noen kilo på seg fra man er 15 til man er 20 pga hormonene å sånn...men hvis en nå skal prøve å gå ned litt i vekt er det viktig å huske på at det ikke er ubegtenset med fett som kan forbrennes i løpet av kort tid. Det er (bare ?) mulig å ta av omtrent en halv kilo fett i uka. Resten som man tar av er muskler og vann, noe som man somregel vil beholde. Slik at dersom man skal kunne oppnå en vektreduksjon som forhåpentlig skal være mulig å opprettholde kan det ta litt tid. Jeg pleier å sette meg små delmål å så rose meg selv når jeg har klart å gjennomføre dem..alt fra å trene 5 x denne uken til å gi meg selv litt selvros hver gang jeg går forbi skjokoladehyllen i butikken uten å kjøpe noe. På denne måten har jeg klart å gå ned noen kilo sakte men sikkert, og også fått litt bedre selvtillit (tror jeg da) hver gang jeg har klart ett delmål... å nå er det vår, fint vær, sol å fugler. Det er jo bare fin, fint å gå tur osv. Håper det går greit med de nye forsettene og klarer du å la vær å spise snop skal du nok ikke se bort i fra at du kan merke det i form av en vekt reduksjon. Lykke til : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...