Gå til innhold

Bør Autisme-forumet legges ned?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke noe liv her. Og de friske og velfungerende skyr forumet som pesten. Jeg stemmer for nedlegging.

Anonymkode: c9c99...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du mener at det kun er de friske og velfungerende som har rett til å være på forumet? 

Anonymkode: 3d34a...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke noe liv her. Og de friske og velfungerende skyr forumet som pesten. Jeg stemmer for nedlegging.

Anonymkode: c9c99...edb

Mange av oss "friske og velfungerende" lar være å svare på innlegg på autismeforumet, nettopp fordi det synes å etterspørres svar fra andre med samme utfordringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det synes jeg ikke. Jeg tror ikke man får flere svar om man som autist poster i andre underforumer om autisme heller.

Anonymkode: 2ef40...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liviane
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei det synes jeg ikke. Jeg tror ikke man får flere svar om man som autist poster i andre underforumer om autisme heller.

Anonymkode: 2ef40...f73

Tror ikke det var det Grendel mente. Tror han mente at det er mer aktivitet på autismeforumet enn på visse andre underforum. Eksempelvis er det mer aktivitet her enn på forum for Tannhelse. Men hvordan det vil bli framover kan jo ingen spå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liviane skrev (Akkurat nå):

Tror ikke det var det Grendel mente. Tror han mente at det er mer aktivitet på autismeforumet enn på visse andre underforum. Eksempelvis er det mer aktivitet her enn på forum for Tannhelse. Men hvordan det vil bli framover kan jo ingen spå. 

Jeg svarte ikke Grendel, men TS.

Anonymkode: 2ef40...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Mulig autisme-forumet ikke fungerer etter hensikten. Der blir i praksis oppfattet som en plass for kun autister og som andre blokkerer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette forumet er såpass lite at jeg skjønner ikke hensikten med et eget autismeforum. Hvis noen begynner å spamme eller begå andre regelbrudd ( slik det var før autismeforumet ble opprettet ) så er det jo bedre å rapportere spammingen, så får den som poster en advarsel og eventuelt utestengelse.

 

Anonymkode: 2ef40...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5.4.2022 den 9.20):

Dette forumet er såpass lite at jeg skjønner ikke hensikten med et eget autismeforum. Hvis noen begynner å spamme eller begå andre regelbrudd ( slik det var før autismeforumet ble opprettet ) så er det jo bedre å rapportere spammingen, så får den som poster en advarsel og eventuelt utestengelse.

 

Anonymkode: 2ef40...f73

Tommel opp.

Anonymkode: cfa9c...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei burde ikke legges ned for vi autister blir mobbet alle andre forumer bare fordi vi har så mye problemer å ta opp

Anonymkode: 3d34a...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...