Gjest Liviane Skrevet 27. januar 2022 Skrevet 27. januar 2022 stjernestøv skrev (Akkurat nå): Jeg går bare og tar den i morgen. Du kan jo ringe legekontoret på morgenen og forhøre deg først sånn at du ikke gjør bomtur? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. januar 2022 Forfatter Skrevet 28. januar 2022 Liviane skrev (11 timer siden): Du kan jo ringe legekontoret på morgenen og forhøre deg først sånn at du ikke gjør bomtur? Takk for tips Det var greit at jeg kom i dag, må på apoteket først og. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. januar 2022 Forfatter Skrevet 28. januar 2022 Liviane skrev (12 timer siden): Du kan jo ringe legekontoret på morgenen og forhøre deg først sånn at du ikke gjør bomtur? Hvis ikke hun misforsto meg, sa jo jeg skulle tatt den i helga...bare hun ikke trodde denne helga. Uff er så nervøs, må gjøre dette på egenhånd. Gå ned på apoteket og etterpå på legesenteret, er vant til å bli kjørt. Nå må jeg klare meg ute alene, det er ikke likt meg. Men får bare gjøre det, at jeg skal være så ambivalent til alt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. januar 2022 Forfatter Skrevet 28. januar 2022 Nå var det gjort og godt er det, klarte meg bra for jeg tok vival. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.