snuppa25 Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 jeg er en jente på 25 år som er 165 cm og veier 54 kg...da jeg ble gravid som 16 åring veide jeg 45 kg....jeg mente det var en vanlig vekt..eller?nå går jeg værken opp eller ned i vekt,kan gå i flere dager uten å spise uten at det har noe å si..jeg trener ikke eller noe...men jeg vil gjerne få vekk litt fra rompe,lår og mage.åssen kan det ha seg at jeg ikke går ned i vekt hvis jeg ikke spiser da???? hva kan jeg gjøre for å få vekk noen kilo uten å trene?Det har jeg nemlig ikke tid eller råd til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 På denne siden kan du sjekke BMI-en din. http://www.slankere.com trykk på "Test deg selv". Eller her kanskje jeg får til helt riktig link; http://www.slankere.com/testdegselv.htm Jeg punsjet inn tallene dine og du kom på undervektig!! Selv følte jeg meg også overvektig som yngre. Begynte å slanke meg ...og nå har jeg fedme på BMI-en. Forsøk heller å være fornøyd med den kroppen du har og ikke la deg blende av mediebildet i den verden vi har. Det kan faktisk hende du har et mye bedre liv enn feks Geri Halliwell om feks en slik kropp er målet ditt. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest susi2 Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 På denne siden kan du sjekke BMI-en din. http://www.slankere.com trykk på "Test deg selv". Eller her kanskje jeg får til helt riktig link; http://www.slankere.com/testdegselv.htm Jeg punsjet inn tallene dine og du kom på undervektig!! Selv følte jeg meg også overvektig som yngre. Begynte å slanke meg ...og nå har jeg fedme på BMI-en. Forsøk heller å være fornøyd med den kroppen du har og ikke la deg blende av mediebildet i den verden vi har. Det kan faktisk hende du har et mye bedre liv enn feks Geri Halliwell om feks en slik kropp er målet ditt. Lykke til! Ikke slank deg!! for all del!!!!!..jeg er helt enig med Elis31!...og ikke slutt å spis da blir d bare verre...du ødelegger fordøyelsen din... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snuppa25 Skrevet 1. april 2002 Forfatter Del Skrevet 1. april 2002 Ikke slank deg!! for all del!!!!!..jeg er helt enig med Elis31!...og ikke slutt å spis da blir d bare verre...du ødelegger fordøyelsen din... Jammen,,,,hehe,det er ikke det at jeg slanker meg sånn sett,...det er bare det at jeg kan gå i flere dager uten å spise...glemmer faktisk å spise...vet ikke hvorfor,men alikevell så går jeg heller ikke ned i vekt.og det synes jeg er rart...åssen kan man unngå og spise og alikevell ligge på den samme vekten?som foreksempel i går...da spiste jeg 4 knekkebrød hele dagen..og det er vanlig for meg når jeg har barnefri,for da gidder jeg ikke å lage middag bare til meg..Det finnes jo ikke noe mer kjedelig enn å sitte og spise alene da...det må dere vel være enig i?Men vet dere om noen bevegelser jeg kan gjøre som strammer opp lår og rompe sånn mens jeg vasker og sånt da??hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Alle har tid til å trene, og du MÅ ikke gå på et rådyrt helsestudio. Det er det eneste som fungerer. Slutter du å spise taper du bare muskler, og du må ha en viss belastning for å komme i form. Det er bare å sette i gang, i dag! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alven Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Jammen,,,,hehe,det er ikke det at jeg slanker meg sånn sett,...det er bare det at jeg kan gå i flere dager uten å spise...glemmer faktisk å spise...vet ikke hvorfor,men alikevell så går jeg heller ikke ned i vekt.og det synes jeg er rart...åssen kan man unngå og spise og alikevell ligge på den samme vekten?som foreksempel i går...da spiste jeg 4 knekkebrød hele dagen..og det er vanlig for meg når jeg har barnefri,for da gidder jeg ikke å lage middag bare til meg..Det finnes jo ikke noe mer kjedelig enn å sitte og spise alene da...det må dere vel være enig i?Men vet dere om noen bevegelser jeg kan gjøre som strammer opp lår og rompe sånn mens jeg vasker og sånt da??hehe Når du spiser så lite tror kroppen din at det er hungersnød og karrer til seg hver eneste lille kalorie og gjør fett av den.. Spis ofte og ikke så mye. Du vil kanskje gå ned i vekt hvis du ikke spiser, men det eneste du vil miste er muskler, fettet vil bli værende. Og det, er ikke fint i det hele tatt. Altså, du må nok trene for å stramme opp og miste fett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snuppa25 Skrevet 1. april 2002 Forfatter Del Skrevet 1. april 2002 Når du spiser så lite tror kroppen din at det er hungersnød og karrer til seg hver eneste lille kalorie og gjør fett av den.. Spis ofte og ikke så mye. Du vil kanskje gå ned i vekt hvis du ikke spiser, men det eneste du vil miste er muskler, fettet vil bli værende. Og det, er ikke fint i det hele tatt. Altså, du må nok trene for å stramme opp og miste fett. Oi da.... Vil jo ikke ha fett heller da...viste ikke at kroppen gjorde om ting til fett isteden..jeg får vel komme meg ut på noen daglige turer i skog og mark...kanskje det hjelper... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ernæringsfysiolog Monica F Dahlseide Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Hei snuppa25, 45 kg for deg med din høyde som 16-åring var altfor lite. Selv nå ligger du på den nedre grensen av normalvekt. Men det er bra dersom du kan beholde denne vekten og ikke gå noe mer ned. Ditt spise mønster bekymrer meg også veldig. Å hoppe over måltider og ikke spise på flere dager vil i lengden skade kroppen din. Jeg synes absolutt du bør skaffe deg hjelp for dette slik at du kan ta vare på deg selv og kroppen din. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.