Gå til innhold

Syns du munnbind gjør vondt bak øret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Da tror jeg du må vær sår bak ørene i utgangspunktet.

Det finnes også munnbind som har strikk oppe og nede rundt hele hodet i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kun om munnbindet er for stramt. Eller stå kjenner jo jo at den er der, men det er ikke vondt, da synes jeg det er verre at nesen ofte begynner å renne mye fortere hos meg under munnbindet.

Jeg elsker å gå med munnbind, og vurderer seriøst å fortsette å dekke meg til selv når pandemien er over.

Anonymkode: 25af7...5eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saudade-

Jeg synes det gjør vondt når jeg har vært ute lenge og blitt kald før jeg tar på munnbindet, da føles det som om strikkene gnager bak ørene, ellers merker jeg det omtrent ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (På 24.1.2022 den 13.28):

Nei. Da tror jeg du må vær sår bak ørene i utgangspunktet.

Det finnes også munnbind som har strikk oppe og nede rundt hele hodet i stedet.

Har du autisme? 

Anonymkode: e9f9a...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekstra skrev (3 timer siden):

Nei.

Kan du ikke i det minste legge til at du ikke har autisme i svarene dine når du svarer i autismeforumet? 

Anonymkode: e9f9a...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kan du ikke i det minste legge til at du ikke har autisme i svarene dine når du svarer i autismeforumet? 

Anonymkode: e9f9a...511

Det burde jeg kanskje gjort, overså (igjen) at det var autismeforumet. Pleier å forsøke å unngå å svare her.

 

Hvordan er det man fjerner hvilke fora man ser, igjen?

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (1 time siden):

Det burde jeg kanskje gjort, overså (igjen) at det var autismeforumet. Pleier å forsøke å unngå å svare her.

 

Hvordan er det man fjerner hvilke fora man ser, igjen?

Nylig aktivitet -> innstillinger -> Ignorer kategorier -> psykiatri -> autismeforum ( trykk igjen slik at psykiatriforumet blir hvitt igjen om du ikke vil ignorere alt på psykatri )

For å svare på spørsmålet i hovedinnlegget: Nei, jeg synes ikke det å gå med maske gjør vondt bak ørene. Jeg ble litt øm da jeg hadde det på i flere timer på grunn av en flytur, men fullstendig overkommelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus skrev (43 minutter siden):

Nylig aktivitet -> innstillinger -> Ignorer kategorier -> psykiatri -> autismeforum ( trykk igjen slik at psykiatriforumet blir hvitt igjen om du ikke vil ignorere alt på psykatri )

For å svare på spørsmålet i hovedinnlegget: Nei, jeg synes ikke det å gå med maske gjør vondt bak ørene. Jeg ble litt øm da jeg hadde det på i flere timer på grunn av en flytur, men fullstendig overkommelig.

Takk! Nå skal jeg ikke forstyrre autistene lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...