Gå til innhold

Doktor online vs kvinneguiden


hipohopp2022

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er et lite forum, litt spisset på medisinske problemstillinger.

I forhold til Kvinneguiden er svarene av bedre kvalitet her, og forumet modereres heller ikke ihjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så her er det også mennesker på om kvelden når man trenger det mest som som f.eks kan gi råd om angst og sånn? Hvis man trenger det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og velkommen! Dette er et lite forum, som de over her har fortalt. Hyggelig med nye her 🙂 Det er mest aktivitet på Psykologiforumet og Åpent, og så litt på Trening/kosthold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (1 minutt siden):

Hei, og velkommen! Dette er et lite forum, som de over her har fortalt. Hyggelig med nye her 🙂 Det er mest aktivitet på Psykologiforumet og Åpent, og så litt på Trening/kosthold.

Takk. Hyggelig at jeg fikk svar av dere på første post. Hvor mange medlemmer er det her da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hipohopp2022 skrev (3 minutter siden):

Så her er det også mennesker på om kvelden når man trenger det mest som som f.eks kan gi råd om angst og sånn? Hvis man trenger det? 

Jeg vil ikke garantere noe, men ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (Akkurat nå):

Jeg vil ikke garantere noe, men ja. 

Ok. Greit og vite. Men er psykologi det samme som psykiatri forumet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (Akkurat nå):

Ja. Det var nok det @påskelilje mente.

Ok. Men et sist spørsmål er det alle aldre her eller er det bare folk på 60+? Fikk det inntrykket på kg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saudade-

Selv om Kvinneguiden er mye større, så synes jeg dette psykiatrirommet er bedre enn Kropp og Helse på Kvinneguiden. Skriver ikke så mye her selv, og er her ikke midt på natta, men leser en del, og både leste og skrev på KG for noen år siden. Jeg er midt i 30-årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (8 minutter siden):

Takk. Hyggelig at jeg fikk svar av dere på første post. Hvor mange medlemmer er det her da? 

Aner ikke hvor mange det er her 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (5 minutter siden):

Ok. Greit og vite. Men er psykologi det samme som psykiatri forumet? 

Ja, jeg mente psykiatriforumet 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hipohopp2022 skrev (2 minutter siden):

Ok. Men et sist spørsmål er det alle aldre her eller er det bare folk på 60+? Fikk det inntrykket på kg 

Det er ikke bare folk her på 60+ 🙂 Men jeg tipper at godt over halvparten er mellom 40 og 65. Jeg selv er 50.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (Akkurat nå):

Det er ikke bare folk her på 60+ 🙂 Men jeg tipper at godt over halvparten er mellom 40 og 65. Jeg selv er 50.

Oi😅😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (34 minutter siden):

Det er ikke bare folk her på 60+ 🙂 Men jeg tipper at godt over halvparten er mellom 40 og 65. Jeg selv er 50.

Er du moderator? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liviane
hipohopp2022 skrev (1 time siden):

Takk. Hyggelig at jeg fikk svar av dere på første post. Hvor mange medlemmer er det her da? 

Det siste kvalifiserte svaret på det tror jeg er fra 2019 da admin estimerte at det var 14-20 faste brukere her:

Har en følelse av at det er flere brukere her nå, for ser stadig nye nick. (Velkommen til deg, forresten! 🙂) Men jeg tror det er mange som kommer inn, lager seg en bruker, stiller noen spørsmål, og forsvinner igjen ganske fort. Muligens er det fordi de synes det er kjedelig og tregt her inne, men sånn kan det jo oppleves hvis man f.eks er vant med KG som har så mange brukere og så høyt tempo. 

Endret av Liviane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (20 minutter siden):

Er du moderator? 

Nei, er bare en veteranbruker 😄 Har vært her lenge. Men har ingenting med forumets administrasjon eller moderering å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liviane skrev (1 minutt siden):

Det siste kvalifiserte svaret på det tror jeg er fra 2019 da admin estimerte at det var 14-20 faste brukere her:

Har en følelse av at det er flere brukere her nå, for ser stadig nye nick. (Velkommen til deg, forresten! 🙂) Men jeg tror det er mange som kommer inn, lager seg en bruker, stiller noen spørsmål, og forsvinner igjen ganske fort. Muligens er det fordi de synes det er kjedelig og tregt her inne, men sånn kan det jo oppleves hvis man f.eks er vant med KG som har så mange brukere og så høyt tempo. 

Ja jeg opplever at det går litt tregt her inne men nå blir jeg nok en fast bruker her inne en stund da jeg ikke fikk være på kg pga de mente jeg skrev et tulleinnlegg. Det var altså ikke tull men fikk stor respons… jeg syns det er ganske koselig og være på forum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (1 time siden):

Ja jeg opplever at det går litt tregt her inne men nå blir jeg nok en fast bruker her inne en stund da jeg ikke fikk være på kg pga de mente jeg skrev et tulleinnlegg. Det var altså ikke tull men fikk stor respons… jeg syns det er ganske koselig og være på forum. 

Velkommen 😊

Jeg håper du skriver med nick slik at vi har muligheten til å bli kjent med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...