Gå til innhold

Doktor online vs kvinneguiden


hipohopp2022

Anbefalte innlegg

hipohopp2022 skrev (10 timer siden):

Det tror jeg så absolutt. Jeg synes velkommestn har vært helt utrolig. Jeg fikk et inntrykk av det var veldig stille her men jeg synes det er koselig bare at noen vil svare meg🥰 jeg er også ganske aktiv så da kan vi være to om det. Jeg klarer aldri og og sovne før kl 01 da, skulle ønske jeg klarte og sovne rundt 22. så jeg er konstant trøtt😁 jeg vil bli gjerne kjent med dere, dere virker super koselig alle sammen🥰 

Hei hei! :D Jeg er definitivt ingen natterangler så du finner ikke meg her inne mellom 22:30-06:00 omtrent. ;) Men jeg er vanligvis her ofte på dagtid da og det er alltid trivelig med nye fjes og da særlig de som skriver under nick og ikke som AnonymBruker, de går jeg helt i surr i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemus skrev (23 minutter siden):

Hei hei! :D Jeg er definitivt ingen natterangler så du finner ikke meg her inne mellom 22:30-06:00 omtrent. ;) Men jeg er vanligvis her ofte på dagtid da og det er alltid trivelig med nye fjes og da særlig de som skriver under nick og ikke som AnonymBruker, de går jeg helt i surr i...

Hei hei. Hyggelig med enda en ny perosn🤝🙂 oi såpas. Sovner du også svært tidlig? Jeg skal bare skrive under Nick. Det er helt nytt for meg faktisk. Skrev bare som anonym på kg nesten- men alle gjorde det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (18 timer siden):

Velkommen. :)

Jeg liker DOL bedre enn KG. Her blir vi på en måte litt kjent med hverandre. Er overhodet ikke noe samhold på KG slik jeg ser det. 

For 15 år siden derimot føler jeg det var mer samhold på KG. Spesielt fordi jeg deltok i masse dagbøker og slikt. 

Jeg er for øvrig 31. Har vært på DOL i 2,5 år bare, men jeg er litt overaktiv så føler jeg har vært her mye lenger. ;)

Husk det er noen troll her også. Men jeg vil nå påstå at dette har blitt mye bedre siste måneder. 

Glitter!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (8 timer siden):

Hei hei. Hyggelig med enda en ny perosn🤝🙂 oi såpas. Sovner du også svært tidlig? Jeg skal bare skrive under Nick. Det er helt nytt for meg faktisk. Skrev bare som anonym på kg nesten- men alle gjorde det. 

Jeg ligger gjerne og leser litt før mannen kommer og legger seg og da ligger jeg litt på armen før vi ruller oss inn i hver vår dyne og sovner. :) Mye mer praktisk for oss andre når man skriver med nick så vi kan holde brukerne fra hverandre. :) Men noen vil være anonyme uten noe nick og det er jo tillatt så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - og velkommen til deg :)

Jeg kan dukke opp, egentlig til alle tider av døgnet, men minst midt på dagene på hverdagene, men man vet aldri... I perioder er jeg mest pålogget sent om kvelden, noen ganger store deler av natten, andre tider tidlig om morgenen, i blant om kvelden - og noen ganger har jeg også flere dagers opphold mellom hver gang jeg stikker snuten innom, slik det har vært i det siste. Jeg var daglig og en nokså aktiv bruker før, men akkurat nå har jeg en del annet å holde på med :) 

Jeg er også fremdeles under 40 år enda... Lurer på om den beregningen om hvor mange som var over 65 år, som det ble referert til, fremdeles stemmer? Jeg føler at vi er flere yngre her, men jeg vet ikke om jeg skal kalle meg "ung" akkurat når jeg kryper støtt oppover mot 40 :P 

Men jeg tenkte, siden du, TS, er opptatt av alderen vår, du må huske at det ikke alltid er den biologiske alderen som er avgjørende for om man kan trives sammen og snakke godt sammen. En av mine beste og nærmeste venner er i år 72 år og jeg har også en god venninne som er på samme alder som min mor. Begge snakker jeg med som om vi skulle vært på samme alder og de tror jeg i liten grad tenker over at jeg ikke er 40 år. Og motsatt - jeg har en venninne som er i mmidten av 20-årene, men der merker jeg selv mer at det er et generasjonsskifte og det gjør nok hun også, men likevel har vi mye å snakke om og vi går fint i lag.

Hjertelig velkommen, uansett alder :) Og jeg er de som skriver altfor lange svar til alt og alle, dessverre, men jobber med saken uten hell foreløpig ;) 

Endret av Eva Sofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva Sofie skrev (20 minutter siden):

Hei - og velkommen til deg :)

Jeg kan dukke opp, egentlig til alle tider av døgnet, men minst midt på dagene på hverdagene, men man vet aldri... I perioder er jeg mest pålogget sent om kvelden, noen ganger store deler av natten, andre tider tidlig om morgenen, i blant om kvelden - og noen ganger har jeg også flere dagers opphold mellom hver gang jeg stikker snuten innom, slik det har vært i det siste. Jeg var daglig og en nokså aktiv bruker før, men akkurat nå har jeg en del annet å holde på med :) 

Jeg er også fremdeles under 40 år enda... Lurer på om den beregningen om hvor mange som var over 65 år, som det ble referert til, fremdeles stemmer? Jeg føler at vi er flere yngre her, men jeg vet ikke om jeg skal kalle meg "ung" akkurat når jeg kryper støtt oppover mot 40 :P 

Men jeg tenkte, siden du, TS, er opptatt av alderen vår, du må huske at det ikke alltid er den biologiske alderen som er avgjørende for om man kan trives sammen og snakke godt sammen. En av mine beste og nærmeste venner er i år 72 år og jeg har også en god venninne som er på samme alder som min mor. Begge snakker jeg med som om vi skulle vært på samme alder og de tror jeg i liten grad tenker over at jeg ikke er 40 år. Og motsatt - jeg har en venninne som er i mmidten av 20-årene, men der merker jeg selv mer at det er et generasjonsskifte og det gjør nok hun også, men likevel har vi mye å snakke om og vi går fint i lag.

Hjertelig velkommen, uansett alder :) Og jeg er de som skriver altfor lange svar til alt og alle, dessverre, men jobber med saken uten hell foreløpig ;) 

Takk for det. Det var koselig med langt svar. Jeg bare lurte siden jeg har det inntrykket men det betyr jo ikke at det stemmer😅 jeg er egentlig litt som seg som kan dukke opp når som helst selvom jeg disse to dagene har vært mye på, så kan jeg også være borte noen dager. Det er det som er litt spennende med forum. Hyggelig at du ville svare på innlegget mitt❤️ Alle virker veldig trivelige. Her inne.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Liviane
Eva Sofie skrev (34 minutter siden):

du må huske at det ikke alltid er den biologiske alderen som er avgjørende for om man kan trives sammen og snakke godt sammen. En av mine beste og nærmeste venner er i år 72 år og jeg har også en god venninne som er på samme alder som min mor.

Så hyggelig, @Eva Sofie! Jeg vil bare si at jeg er helt enig med deg, og fortelle at en av mine nærmeste venninner er 75 år. Selv er jeg litt eldre enn deg, men alder er jo bare et tall, det er hvordan man føler seg og er "innvendig"  som betyr mest. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liviane skrev (7 timer siden):

Så hyggelig, @Eva Sofie! Jeg vil bare si at jeg er helt enig med deg, og fortelle at en av mine nærmeste venninner er 75 år. Selv er jeg litt eldre enn deg, men alder er jo bare et tall, det er hvordan man føler seg og er "innvendig"  som betyr mest. :)

Nettopp! Jeg har de to siste årene hatt en kropp jeg mange ganger har tenkt på og i blant sagt høyt i de verste stundene til min samboer, at den føles som 85 år, men nå etter å ha vært igjennom en stor operasjon (ifølge de på sykehuset) føler jeg meg nå "ung som en fole" igjen og har innerst inne vansker med å begrense min ytre og indre energi slik at jeg nå vil gjøre alt jeg har gått glipp av de siste årene, men vet at om jeg ikke gjør det, vil jeg selv få det tilbake som en bommerang på meg selv.

Tenker at fysisk opplevd alder er min erfaring at også kan variere ut ifra både fysisk og psykisk tilstand. Nå har det i det siste skyltes somatisk situasjon, men har også opplevd kroppen som svært tung og sliten i tunge/depressive perioder, hvor det å gå ut av døren eller å dusje er en like stor anstrengelse som når jeg nå siste året har følt meg som 85 år. Mange måter å oppleve alder på. Likevel, det er den mentale alderen som er den viktigste, vil jeg tenke, for det er den som avgjør hvordan du forholder deg til livet, verden, andre mennesker og din egen fremtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva Sofie skrev (1 time siden):

Nettopp! Jeg har de to siste årene hatt en kropp jeg mange ganger har tenkt på og i blant sagt høyt i de verste stundene til min samboer, at den føles som 85 år, men nå etter å ha vært igjennom en stor operasjon (ifølge de på sykehuset) føler jeg meg nå "ung som en fole" igjen og har innerst inne vansker med å begrense min ytre og indre energi slik at jeg nå vil gjøre alt jeg har gått glipp av de siste årene, men vet at om jeg ikke gjør det, vil jeg selv få det tilbake som en bommerang på meg selv.

Tenker at fysisk opplevd alder er min erfaring at også kan variere ut ifra både fysisk og psykisk tilstand. Nå har det i det siste skyltes somatisk situasjon, men har også opplevd kroppen som svært tung og sliten i tunge/depressive perioder, hvor det å gå ut av døren eller å dusje er en like stor anstrengelse som når jeg nå siste året har følt meg som 85 år. Mange måter å oppleve alder på. Likevel, det er den mentale alderen som er den viktigste, vil jeg tenke, for det er den som avgjør hvordan du forholder deg til livet, verden, andre mennesker og din egen fremtid.

Så fint å høre at det har hjulpet med operasjonen. Det fortjente du. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...