Gå til innhold

Bruke familievenn som lege i stedetfor fastlege?

hipohopp2022

Anbefalte innlegg

hipohopp2022 skrev (4 minutter siden):

Nei jeg bare lurte og det var det ikke har jeg forstått! 

Har svart deg tidligere i tråden også, men det er viktig å tenke over at hvis fastlegen har sagt nei til noe, så er det som regel en grunn til det. Sovemedisiner kan gi avhengighet, og skal helst ikke brukes av unge mennesker (med unntak av melatonin som du nå kan kjøpe som kosttilskudd).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ISW skrev (2 minutter siden):

Har svart deg tidligere i tråden også, men det er viktig å tenke over at hvis fastlegen har sagt nei til noe, så er det som regel en grunn til det. Sovemedisiner kan gi avhengighet, og skal helst ikke brukes av unge mennesker (med unntak av melatonin som du nå kan kjøpe som kosttilskudd).

Jeg har aldri brukt sovemedisiner før. Jeg bare tenkte at jeg kanskje hadde klart og bli trøtt til kvelden med det enn og ligge våken time etter time. Det er jo ikke bra det heller i lengden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (53 minutter siden):

Ok:-)

Men den botoxen kunne jeg evt spurt om det? Det er jo strengt nødvendig..! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (1 time siden):

Er botox for å fjerne en rynke strengt nødvendig???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (3 timer siden):

Dét er det som er strengt nødvendig?? Really??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hipohopp2022 skrev (3 timer siden):

Du kan spørre venner om hva du vil, men de kan også nekte å svare hvis de vil.  En seriøs lege skriver ikke resept på hva som helst.  Jeg tviler på at mange leger skriver resept på botox for vennene sine, og i hvert fall ikke hvis fastlege nekter.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 time siden):

Er botox for å fjerne en rynke strengt nødvendig???

For meg er det det. Synes du det er rart? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (Akkurat nå):

Hvorfor?

Kan du forklare hva som er nødvendig med botox for å fjerne rynke?  Det er vanskelig å se at det skal være nødvendig å fjerne en rynke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savannah skrev (Akkurat nå):

Kan du forklare hva som er nødvendig med botox for å fjerne rynke?  Det er vanskelig å se at det skal være nødvendig å fjerne en rynke.

Med Botox så vil jo den forsvinne for man sprøyter inn et stoff som fjerner den eller gjør den usynlig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica666 skrev (Akkurat nå):

Sånn er livet!

Sånn trenger det ikke og være hvis en blir veldig plaget av det så gale at man ikke vil være sosial fordi den rynken er der 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (3 minutter siden):

Sånn trenger det ikke og være hvis en blir veldig plaget av det så gale at man ikke vil være sosial fordi den rynken er der 

Det er vanskelig å ta deg alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liviane
hipohopp2022 skrev (4 minutter siden):

Da er du nok altfor forfengelig, som det heter. 😉 Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men med årene får vi jo alle litt rynker. Hva skal du gjøre når du blir ordentlig gammel og hele ansiktet ditt blir rynkete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...