ISW Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 hipohopp2022 skrev (4 minutter siden): Nei jeg bare lurte og det var det ikke har jeg forstått! Har svart deg tidligere i tråden også, men det er viktig å tenke over at hvis fastlegen har sagt nei til noe, så er det som regel en grunn til det. Sovemedisiner kan gi avhengighet, og skal helst ikke brukes av unge mennesker (med unntak av melatonin som du nå kan kjøpe som kosttilskudd). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 26. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2022 ISW skrev (2 minutter siden): Har svart deg tidligere i tråden også, men det er viktig å tenke over at hvis fastlegen har sagt nei til noe, så er det som regel en grunn til det. Sovemedisiner kan gi avhengighet, og skal helst ikke brukes av unge mennesker (med unntak av melatonin som du nå kan kjøpe som kosttilskudd). Jeg har aldri brukt sovemedisiner før. Jeg bare tenkte at jeg kanskje hadde klart og bli trøtt til kvelden med det enn og ligge våken time etter time. Det er jo ikke bra det heller i lengden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 26. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2022 frosken skrev (53 minutter siden): Ok:-) Men den botoxen kunne jeg evt spurt om det? Det er jo strengt nødvendig..! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 hipohopp2022 skrev (1 time siden): Men den botoxen kunne jeg evt spurt om det? Det er jo strengt nødvendig..! Er botox for å fjerne en rynke strengt nødvendig??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 26. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2022 Lillemus skrev (1 time siden): Er botox for å fjerne en rynke strengt nødvendig??? 👀🤷♀️ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teatrica666 Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 hipohopp2022 skrev (3 timer siden): Men den botoxen kunne jeg evt spurt om det? Det er jo strengt nødvendig..! Dét er det som er strengt nødvendig?? Really?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 hipohopp2022 skrev (3 timer siden): Men den botoxen kunne jeg evt spurt om det? Det er jo strengt nødvendig..! Du kan spørre venner om hva du vil, men de kan også nekte å svare hvis de vil. En seriøs lege skriver ikke resept på hva som helst. Jeg tviler på at mange leger skriver resept på botox for vennene sine, og i hvert fall ikke hvis fastlege nekter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 26. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2022 Lillemus skrev (1 time siden): Er botox for å fjerne en rynke strengt nødvendig??? For meg er det det. Synes du det er rart? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teatrica666 Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 hipohopp2022 skrev (Akkurat nå): For meg er det det. Synes du det er rart? Ja, det er rart og fullstendig unødvendig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 26. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2022 Teatrica666 skrev (Akkurat nå): Ja, det er rart og fullstendig unødvendig! Hvorfor? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teatrica666 Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 hipohopp2022 skrev (Akkurat nå): Hvorfor? Fordi det er en rynke, og noe vi alle har! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 26. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2022 Teatrica666 skrev (Akkurat nå): Fordi det er en rynke, og noe vi alle har! Jeg vil ikke ha den rynken 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 hipohopp2022 skrev (Akkurat nå): Hvorfor? Kan du forklare hva som er nødvendig med botox for å fjerne rynke? Det er vanskelig å se at det skal være nødvendig å fjerne en rynke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 26. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2022 Savannah skrev (Akkurat nå): Kan du forklare hva som er nødvendig med botox for å fjerne rynke? Det er vanskelig å se at det skal være nødvendig å fjerne en rynke. Med Botox så vil jo den forsvinne for man sprøyter inn et stoff som fjerner den eller gjør den usynlig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teatrica666 Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 hipohopp2022 skrev (2 minutter siden): Jeg vil ikke ha den rynken Sånn er livet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 26. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2022 Teatrica666 skrev (Akkurat nå): Sånn er livet! Sånn trenger det ikke og være hvis en blir veldig plaget av det så gale at man ikke vil være sosial fordi den rynken er der 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 hipohopp2022 skrev (3 minutter siden): Sånn trenger det ikke og være hvis en blir veldig plaget av det så gale at man ikke vil være sosial fordi den rynken er der Det er vanskelig å ta deg alvorlig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 26. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2022 Savannah skrev (Akkurat nå): Det er vanskelig å ta deg alvorlig. Hvorfor? Jeg sliter med angst 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 hipohopp2022 skrev (1 minutt siden): Hvorfor? Jeg sliter med angst Skal jeg ta deg alvorlig fordi du sliter med angst? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liviane Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 hipohopp2022 skrev (4 minutter siden): Sånn trenger det ikke og være hvis en blir veldig plaget av det så gale at man ikke vil være sosial fordi den rynken er der Da er du nok altfor forfengelig, som det heter. 😉 Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men med årene får vi jo alle litt rynker. Hva skal du gjøre når du blir ordentlig gammel og hele ansiktet ditt blir rynkete? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.