hipohopp2022 Skrevet 26. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2022 Liviane skrev (Akkurat nå): Da er du nok altfor forfengelig, som det heter. 😉 Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men med årene får vi jo alle litt rynker. Hva skal du gjøre når du blir ordentlig gammel og hele ansiktet ditt blir rynkete? Det er lenge til så det har jeg ikle tenkt på enda. Jeg tenker bare her og nå og maks 6 mnd frem. Men det er et stort problem for meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teatrica666 Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 hipohopp2022 skrev (8 minutter siden): Sånn trenger det ikke og være hvis en blir veldig plaget av det så gale at man ikke vil være sosial fordi den rynken er der Da har du større problemer enn en rynke! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 26. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2022 Savannah skrev (2 minutter siden): Skal jeg ta deg alvorlig fordi du sliter med angst? Ja? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 26. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2022 Teatrica666 skrev (1 minutt siden): Da har du større problemer enn en rynke! Altså jeg sliter jo med noe annet også med denne angsten. Jeg forstår du mener det er overfladisk 🤷♀️ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liviane Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 (endret) hipohopp2022 skrev (3 minutter siden): Det er lenge til så det har jeg ikle tenkt på enda. Jeg tenker bare her og nå og maks 6 mnd frem. Men det er et stort problem for meg. Som Teatrica666 sier så tyder nok det på at du har ting å slite med ved siden av, og jeg tror ikke angst aleine er årsaken. Endret 26. januar 2022 av Liviane 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 26. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2022 Liviane skrev (Akkurat nå): Som Teatrica666 sier så tyder nok det på at du har ting å slite med ved siden, og jeg tror ikke angst aleine er årsaken. Hva da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liviane Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 hipohopp2022 skrev (Akkurat nå): Hva da? Nei, det kan jeg umulig si noe om uten å kjenne deg. Men det kan i alle fall tyde på at du er overopptatt av utseendet ditt. Kanskje har du problemer med selvbildet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 26. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2022 Liviane skrev (1 minutt siden): Nei, det kan jeg umulig si noe om uten å kjenne deg. Men det kan i alle fall tyde på at du er overopptatt av utseendet ditt. Kanskje har du problemer med selvbildet? Jeg er opptatt av og ta meg best mulig ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liviane Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 hipohopp2022 skrev (1 minutt siden): Jeg er opptatt av og ta meg best mulig ut. Det er jeg også, men jeg må gjøre det utifra det utgangspunktet jeg har. Jeg kan f.eks ikke ta Botox hver gang jeg får en rynke. Man må godta at livet går og setter sine spor, noe annet valg har man vel egentlig ikke. Selv om du skulle pumpe ansiktet fullt av Botox så vil du ikke bli noe yngre av det. Tiden går for oss alle, og det må vi bare godta. Men du får nå gjøre som du vil selvfølgelig. Har du penger så er det nok av privatklinikker du kan gå til som utfører kosmetiske operasjoner av ymse slag. 🙂 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teatrica666 Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 hipohopp2022 skrev (6 minutter siden): Jeg er opptatt av og ta meg best mulig ut. Da får du betale det det koster å gjøre dette hos privatklinikker da, og ikke forvente at en lege skal skrive ut medisiner til deg. Skulle nå egentlig tro det var viktigere med medisiner for denne søvnen din, men den har du sluttet å mase om? Minst like viktig med god søvn for å forebygge rynker 😂 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 26. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2022 Liviane skrev (Akkurat nå): Det er jeg også, men jeg må gjøre det utifra det utgangspunktet jeg har. Jeg kan f.eks ikke ta Botox hver gang jeg får en rynke. Man må godta at livet går og setter sine spor, noe annet valg har man vel egentlig ikke. Selv om du skulle pumpe ansiktet fullt av Botox så vil du ikke bli noe yngre av det. Tiden går for oss alle, og det må vi bare godta. Men du får nå gjøre som du vil selvfølgelig. Har du penger så er det nok av privatklinikker du kan gå til som utfører kosmetiske operasjoner av ymse slag. 🙂 😓🥺😥 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 26. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2022 Teatrica666 skrev (Akkurat nå): Da får du betale det det koster å gjøre dette hos privatklinikker da, og ikke forvente at en lege skal skrive ut medisiner til deg. Skulle nå egentlig tro det var viktigere med medisiner for denne søvnen din, men den har du sluttet å mase om? Minst like viktig med god søvn for å forebygge rynker 😂 Det er ikke morsomt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 hipohopp2022 skrev (31 minutter siden): For meg er det det. Synes du det er rart? Ja, jeg bryr meg nada om rynkene mine, de er bare tegn på levd liv for meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 Botox får du nok ikke hos legen på grunnlag av en rynke, da må du gå privat. Det koster noen tusenlapper, men om du virkelig synes det er verdt det så er det verdt pengene. Anonymkode: e9ab4...49c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 26. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2022 Teatrica666 skrev (10 minutter siden): Da får du betale det det koster å gjøre dette hos privatklinikker da, og ikke forvente at en lege skal skrive ut medisiner til deg. Skulle nå egentlig tro det var viktigere med medisiner for denne søvnen din, men den har du sluttet å mase om? Minst like viktig med god søvn for å forebygge rynker 😂 Jeg får jo ikke det så det har jeg lagt fra meg….🤷♀️ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 Jeg har hodet fullt av nyheter fra Afghanistan hvor over 20 millioner mennesker lever under umenneskelige forhold, mange selger barna sine, nyrene sine og hva som helst for å overleve. Vi står overfor en gigantisk humanitær katastrofe. Da klager du over EN rynke som er livsnødvendig for deg å få vekk. Jeg kan ikke ta deg alvorlig. Jobber du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 26. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2022 Lillemus skrev (6 minutter siden): Ja, jeg bryr meg nada om rynkene mine, de er bare tegn på levd liv for meg. Jeg har bare en rynke og den vil jeg ha bort asap! Oppdaget det i natt. Trodd jeg skulle få panikkangst 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 26. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2022 Savannah skrev (Akkurat nå): Jeg har hodet fullt av nyheter fra Afghanistan hvor over 20 millioner mennesker lever under umenneskelige forhold, mange selger barna sine, nyrene sine og hva som helst for å overleve. Vi står overfor en gigantisk humanitær katastrofe. Da klager du over EN rynke som er livsnødvendig for deg å få vekk. Jeg kan ikke ta deg alvorlig. Jobber du? Altså. Du kan ikke sammenligne dette med dette. Selvfølgelig er det MYE verre! Så det går ikke Ann og sammenligne men dette er mitt «problem»! Jeg har riktig nok ikke fulgt med på det på en god stund. Vi har forskjellige interesser. Vi er også sikkert i ulik alder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 hipohopp2022 skrev (1 minutt siden): Jeg har bare en rynke og den vil jeg ha bort asap! Oppdaget det i natt. Trodd jeg skulle få panikkangst Jeg begynner å skjønne hvorfor de trodde du var et troll på KG... Du overreagerer noe hinsides pga en rynke. Det må ligge noe mer bak dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 hipohopp2022 skrev (1 minutt siden): Altså. Du kan ikke sammenligne dette med dette. Selvfølgelig er det MYE verre! Så det går ikke Ann og sammenligne men dette er mitt «problem»! Jeg har riktig nok ikke fulgt med på det på en god stund. Vi har forskjellige interesser. Vi er også sikkert i ulik alder. Nei det går ikke an å sammenligne ditt problem (som ikke er et problem) med noe som helst. Hvor gammel er du? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.