Savannah Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 Lillemus skrev (1 minutt siden): Jeg begynner å skjønne hvorfor de trodde du var et troll på KG... Du overreagerer noe hinsides pga en rynke. Det må ligge noe mer bak dette. Det er vanskelig å ta dette seriøst. Trenger vel ikke alle de diskusjonene for å vite om hun kan spørre en venn om botox til å fjerne en rynke fra i natt😝 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 26. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2022 Savannah skrev (3 minutter siden): Nei det går ikke an å sammenligne ditt problem (som ikke er et problem) med noe som helst. Hvor gammel er du? For meg er det! Selvom det ikke eksisterer for DEG! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 26. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2022 Lillemus skrev (4 minutter siden): Jeg begynner å skjønne hvorfor de trodde du var et troll på KG... Du overreagerer noe hinsides pga en rynke. Det må ligge noe mer bak dette. Jeg er ikke troll🤷♀️ Og ja det ligger noe mer bak. Det forstår du vel! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 26. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2022 Savannah skrev (2 minutter siden): Det er vanskelig å ta dette seriøst. Trenger vel ikke alle de diskusjonene for å vite om hun kan spørre en venn om botox til å fjerne en rynke fra i natt😝 Jeg har ikke tenkt og spørre noen om dette. Jeg har lagt det helt bort! Men jeg har problemer med den rynken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 hipohopp2022 skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke troll🤷♀️ Og ja det ligger noe mer bak. Det forstår du vel! Men skjønner du ikke at vi andre synes det er helt sprøtt å få panikkangst og bli helt hysterisk over en RYNKE?! Som alle får og som er helt naturlig?! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 26. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2022 Lillemus skrev (Akkurat nå): Men skjønner du ikke at vi andre synes det er helt sprøtt å få panikkangst og bli helt hysterisk over en RYNKE?! Som alle får og som er helt naturlig?! Jo jeg ser dere reagerer kraftig……. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 Men hør på meg da, gå privat om du ønsker å få bort rynken? Du får ikke botox av legen pga en rynke, det meste må man betale for selv. Jeg utførte både brystløft, fettsuging og bukplastikk da jeg ar 21 ( rundt 80 000 om jeg husker riktig. JObbet meg ihjel og sparte opp ) samt at jeg mikroblader øyenbrynene mine hver 9-10 måned og nå skal begynne med fillers da jeg er bikka 30. Alt betaler jeg av egen lomme, noe sm egentlig bare skulle mangle. Staten skal ikke dekke forfengelighet på den måten. Anonymkode: e9ab4...49c 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 26. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hør på meg da, gå privat om du ønsker å få bort rynken? Du får ikke botox av legen pga en rynke, det meste må man betale for selv. Jeg utførte både brystløft, fettsuging og bukplastikk da jeg ar 21 ( rundt 80 000 om jeg husker riktig. JObbet meg ihjel og sparte opp ) samt at jeg mikroblader øyenbrynene mine hver 9-10 måned og nå skal begynne med fillers da jeg er bikka 30. Alt betaler jeg av egen lomme, noe sm egentlig bare skulle mangle. Staten skal ikke dekke forfengelighet på den måten. Anonymkode: e9ab4...49c Jeg forstår det. Det var bare en løs tanke jeg hadde. Jeg mente selvfølgelig at jeg skulle betalt for medisinen selv, da det koster ca 2000-, for babybotox som jeg hadde ønsket meg. Men jeg ser også at det bli et problem da jeg ikke engang vet hva medisinen koster. Det koster uansett bare 2000-, for og ta babybotox som jeg vil gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men hør på meg da, gå privat om du ønsker å få bort rynken? Du får ikke botox av legen pga en rynke, det meste må man betale for selv. Jeg utførte både brystløft, fettsuging og bukplastikk da jeg ar 21 ( rundt 80 000 om jeg husker riktig. JObbet meg ihjel og sparte opp ) samt at jeg mikroblader øyenbrynene mine hver 9-10 måned og nå skal begynne med fillers da jeg er bikka 30. Alt betaler jeg av egen lomme, noe sm egentlig bare skulle mangle. Staten skal ikke dekke forfengelighet på den måten. Anonymkode: e9ab4...49c Beklager at noen av bokstavene forsvinner. Tastaturet reagerer ikke alltid som det skal 🤣 Anonymkode: e9ab4...49c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 hipohopp2022 skrev (2 minutter siden): Jeg forstår det. Det var bare en løs tanke jeg hadde. Jeg mente selvfølgelig at jeg skulle betalt for medisinen selv, da det koster ca 2000-, for babybotox som jeg hadde ønsket meg. Men jeg ser også at det bli et problem da jeg ikke engang vet hva medisinen koster. Det koster uansett bare 2000-, for og ta babybotox som jeg vil gjøre. Om det er noe du virkelig vil (jeg anbefaler også å tenke over det over lengre tid. Jag brukte 4 år på å falle på at jeg faktisk skulle gjennomføre operasjonene) så ser jeg ingen grunn til å ikke gjøre det. Sånne ting er helt vanlig å gjøre i våre dager og så lenge man betaler selv så må man selv få velge hva man ønsker å gjøre med kroppen sin tenker nå jeg Spar opp og gjør god research på klinikker. Anonymkode: e9ab4...49c 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 26. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om det er noe du virkelig vil (jeg anbefaler også å tenke over det over lengre tid. Jag brukte 4 år på å falle på at jeg faktisk skulle gjennomføre operasjonene) så ser jeg ingen grunn til å ikke gjøre det. Sånne ting er helt vanlig å gjøre i våre dager og så lenge man betaler selv så må man selv få velge hva man ønsker å gjøre med kroppen sin tenker nå jeg Spar opp og gjør god research på klinikker. Anonymkode: e9ab4...49c Kan ikke du dele din erfaring med meg da siden du har gjort den før? Jeg er helt ny på det og det er mim første gang ✌️ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 26. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Om det er noe du virkelig vil (jeg anbefaler også å tenke over det over lengre tid. Jag brukte 4 år på å falle på at jeg faktisk skulle gjennomføre operasjonene) så ser jeg ingen grunn til å ikke gjøre det. Sånne ting er helt vanlig å gjøre i våre dager og så lenge man betaler selv så må man selv få velge hva man ønsker å gjøre med kroppen sin tenker nå jeg Spar opp og gjør god research på klinikker. Anonymkode: e9ab4...49c Jeg tenker ikke noe annet enn botox og kanskje fillers. Er i utgangspunktet litt undervektig så vil opp i vekt 💛 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 hipohopp2022 skrev (4 minutter siden): Kan ikke du dele din erfaring med meg da siden du har gjort den før? Jeg er helt ny på det og det er mim første gang ✌️ Jeg har ikke tatt Botox så jeg vet ikke helt hvordan jeg kan bistå. Har du noen konkrete spørsmål?🙂 Anonymkode: e9ab4...49c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 26. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke tatt Botox så jeg vet ikke helt hvordan jeg kan bistå. Har du noen konkrete spørsmål?🙂 Anonymkode: e9ab4...49c Ja kan du ikke bare skrive en pm? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 hipohopp2022 skrev (Akkurat nå): Ja kan du ikke bare skrive en pm? Det kan jeg gjøre. Skal bare få gjort unna litt ting her så sender jeg en til deg🙂 Anonymkode: e9ab4...49c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 26. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kan jeg gjøre. Skal bare få gjort unna litt ting her så sender jeg en til deg🙂 Anonymkode: e9ab4...49c Takk💕 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 hipohopp2022 skrev (5 timer siden): Men den botoxen kunne jeg evt spurt om det? Det er jo strengt nødvendig..! Hvis du ikke vil at vi skal tro at du troller, så må du formulere deg annerledes. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 26. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2022 frosken skrev (Akkurat nå): Hvis du ikke vil at vi skal tro at du troller, så må du formulere deg annerledes. Ja jeg forstår det…👀 jeg troller ikke! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hurja Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 Jeg kjenner en lege som jeg kan rådføre meg med når det kommer til enkle spørsmål. Men det er helt feil for meg å stille spørsmål utover det. Det er en grunn til at vi har fastlege. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.