ombre Skrevet 28. januar 2022 Del Skrevet 28. januar 2022 Hei, er 54 og fikk for et halvt år siden Provera 10mg og estradot 50mikrogr. Har slitt lenge med plager ang overgangsalder og verst var svetting og utmattelse. Jeg tar Provera hver 3.mnd og det har jeg gjort to ganger hittil. Første gang fikk jeg blødning før jeg startet med Provera tablettene, men sist gang fikk jeg blødning på dag 5 eller 6. Jeg skal ta 10 tabl. hver 3.mnd. Det er nå 4 dager til jeg skal starte med Provera og i dag har jeg fått en blødning som startet med rosa utflod i går kveld. Må jeg slutte med hormoner nå som jeg igjen har fått blødning før Provera? Kan nevne at første gangen jeg brukte Provera, var smertene så sterke at jeg ikke kunne gå ut. Det varte i flere dager. Andre gang(for 3 mnd.siden, var det greit) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/464913-estradot-og-provera/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.