Gå til innhold

Hvor mange skjulte rom er det her?


Gjest saudade-

Anbefalte innlegg

Gjest saudade-

Jeg klikket på en link i listen "dette snakker vi om nå" og fikk beskjed om at det var et skjult rom for dagbøker. Så bare lurer på om det er flere skjulte rom her og i så fall hvilke kategorier det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

saudade- skrev (1 minutt siden):

Jeg klikket på en link i listen "dette snakker vi om nå" og fikk beskjed om at det var et skjult rom for dagbøker. Så bare lurer på om det er flere skjulte rom her og i så fall hvilke kategorier det er?

Hvor er de da? Jeg har fått tilgang på dagbøker 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saudade-
hipohopp2022 skrev (1 minutt siden):

Hvor er de da? Jeg har fått tilgang på dagbøker 

Jeg vet jo ikke om det er flere rom, det er det jeg lurer på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saudade- skrev (Akkurat nå):

Jeg vet jo ikke om det er flere rom, det er det jeg lurer på. :)

Er det på linken på hovedsiden du lurer? Det kommer opp for alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saudade-
hipohopp2022 skrev (Akkurat nå):

Er det på linken på hovedsiden du lurer? Det kommer opp for alle

Jeg har ikke tilgang til dagbøker, så jeg ser ikke den kategorien i listen over rom her inne. Jeg klikket på en link på hovedsiden (den som endrer seg etter hvert som nye tråder blir skrevet i) og fikk beskjed om at jeg ikke hadde tilgang til rommet med dagbøker. Siden jeg ikke har tilgang der antar jeg at jeg heller ikke har tilgang til andre skjulte rom, men jeg vet jo ikke om det faktisk finnes flere skjulte rom, så det er det jeg lurer på om det er her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saudade- skrev (15 minutter siden):

Jeg klikket på en link i listen "dette snakker vi om nå" og fikk beskjed om at det var et skjult rom for dagbøker. Så bare lurer på om det er flere skjulte rom her og i så fall hvilke kategorier det er?

Nei, det er bare dagbokforumet, det er skjult for deg inntil du har skrevet - under nick mener jeg - et visst antall innlegg, usikker på om det er 50 eller 75.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest saudade-
Lillemus skrev (9 minutter siden):

Nei, det er bare dagbokforumet, det er skjult for deg inntil du har skrevet - under nick mener jeg - et visst antall innlegg, usikker på om det er 50 eller 75.

Åja, takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liviane

 

Lillemus skrev (41 minutter siden):

Nei, det er bare dagbokforumet, det er skjult for deg inntil du har skrevet - under nick mener jeg - et visst antall innlegg, usikker på om det er 50 eller 75.

Man må ha 75 innlegg under nick for å få tilgang på Dagbokforumet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette testforumet er også et skjult rom da : Kun admin kan se dette testforumet tror jeg men de med skillz kan snike seg inn kanskje gjennom å gå direkte til tråden 👻

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like Utfall skrev (48 minutter siden):

Dette testforumet er også et skjult rom da : Kun admin kan se dette testforumet tror jeg men de med skillz kan snike seg inn kanskje gjennom å gå direkte til tråden 👻

 

Det skal være åpnt for alle, så da må jeg se på innstillingene i morgen tidlig.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Admin skrev (13 minutter siden):

Det skal være åpnt for alle, så da må jeg se på innstillingene i morgen tidlig.

Admin

Er det gamle testforumet sikkert ikke i bruk lengre, men adgangen vår ble fjernet nå så da er det ett skjult rom mindre ;) 

Endret av Like Utfall
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like Utfall skrev (Akkurat nå):

Er det gamle testforumet sikkert ikke i bruk lengre, men adgangen min ble fjernet nå så da er det ett skjult rom mindre ;) 

Ja, måtte se over. Var flere testrom, det var det gamle med lesetilgang, men ikke å se det så gjorde om på det nå :)

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...