Gå til innhold

Prisøkning i butikken / ny regjering

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Noen som har lagt merke til det samme? Jeg var på butikken i dag. Så at øl og brus var steget i pris. En øl som tidligere kostet 25.90 kostet nå 42,90. Er det pga ny regjering? 

Anonymkode: 1b1d0...a15

Jeg kjøper verken brus eller øl så det har jeg ikke lagt merke til. :) Så det sto et sted at bl.a. brokkoli har gått opp 70%, det kan umulig stemme - var på Rema forleden dag og da kostet brokkolien 8,90...

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Noen som har lagt merke til det samme? Jeg var på butikken i dag. Så at øl og brus var steget i pris. En øl som tidligere kostet 25.90 kostet nå 42,90. Er det pga ny regjering? 

Dette er resultatet av den skyhøye strømprisen. Nå er det vanlige folks tur til å flås.

Anonymkode: 960e3...39c

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette er resultatet av den skyhøye strømprisen. Nå er det vanlige folks tur til å flås.

Ja, ser slik ut. Nå er nok prisstigningen startet i det små  

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er tydeligvis vanlige folk til å flås. Men folket stemmer jo tydeligvis på slike partier. 

Annonse

Ja sjekker aldri prislapper, men har lagt merke til at prisen i kassa har økt ganske mye den siste tiden, tydelig at det er noe inflasjon på gang.

Hvem kunne trodd at gratis penger i 13 år skulle føre til inflasjon, men han Stoltenberg skal vel fikse dette regner jeg med

Anonymkode: 528eb...329

laban skrev (13 minutter siden):

Det der er noe dagligvarekjedene driver med seg imellom. Regjeringen har lite med saken å gjøre.

https://www.nettavisen.no/okonomi/opptil-70-prosent-prisokning-i-matbutikken-dagligvare-ekspert-advarer/s/12-95-3424240733

Da kan det være kjeden.. men kjeden er en billigkjede,  men jeg får dermed bytte butikk. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...