Gå til innhold

Lørdagskveld - det blåser og regner ute


påskelilje

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

påskelilje skrev (20 timer siden):

Huff, vinden uler utenfor. Det har vært vått og grått og vindfullt i hele dag... Vinden skal visst løye litt om en times tid, kanskje det da blir en liten kveldstur på oss?

Ellers har dagen vært ganske avslappende. Sein frokost, OL på TV, jeg dro av gårde på trening et par timer, tok et langt bad i badekaret 😊, fikk ryddet tøy og skiftet på sengene. Dattera er på jobb i kveld, og mannen og jeg har fyrt i ovnen og inntatt sofaene 😁 Ikke så voldsomt sprell her i kveld, men fint likevel,  med stearinlys, TV og et par glass vin 😊

Hva skjer hos dere da?

Har vært på fjellet, gått på ski i både sol, snøvær og tåke, sett litt OL, spist god mat, drukket vin og slappet av. Alt i alt en fullverdig helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Ekstra skrev (4 timer siden):

Har vært på fjellet, gått på ski i både sol, snøvær og tåke, sett litt OL, spist god mat, drukket vin og slappet av. Alt i alt en fullverdig helg.

Det høres fantastisk ut :). Jeg gleder sånn til vi har kommet så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (4 timer siden):

Har vært på fjellet, gått på ski i både sol, snøvær og tåke, sett litt OL, spist god mat, drukket vin og slappet av. Alt i alt en fullverdig helg.

Det høres helt nydelig ut!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (På 2/12/2022 den 21.02):

Jeg så filmen på kino i 1986/87 (mener jeg gikk i 2. gym). :) Finnes sikkert på nettet eller på biblioteket, om de ikke har den hos deg kan de bestille den for deg, vi har den i alle fall. Sean Connery i hovedrollen, kjempefilm! Syntes jeg den gangen i alle fall...

Stemmer, den er filmatisert på slutten av 80 tallet. MEN den er også innspilt på nytt som serie i 2019, og den serien ligger på NRK! Så nå har jeg sett første episode 😊 Tror jeg fortsetter med boka, men så ser en episode til om noen kapitler! Har jo hatt bilder i hodet, og det var jo litt annerledes på film 😁 Alt det politiske var lettere å forstå på filmen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (På 12.2.2022 den 20.00):


Da mannen kom hjem ble det biff og etter det har vi slappet av foran tv'n, men jeg husket plutselig at jeg måtte spinne en pokestop i dag for å få 7-dagersbonusen så jeg tuslet ut en liten tur for å gjøre det og nå har jeg sunket ned i godstolen igjen og vi spiser litt lk-sjokoladekake. :) Fin dag!

Jeg må rusle en tur ned i veiskillet her for å spinne, er tom for gaver. Jeg burde ha handlet, så kanskje det blir sentrum og spinne der, da får jeg flere gaver raskt, så heller rusletur i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shira! skrev (21 minutter siden):

Jeg må rusle en tur ned i veiskillet her for å spinne, er tom for gaver. Jeg burde ha handlet, så kanskje det blir sentrum og spinne der, da får jeg flere gaver raskt, så heller rusletur i morgen.

Gøy å høre at det er flere voksne damer enn meg som driver med Pokemon Go! Mannen min påstår hardnakket at "det er du og guttungen og alle 7-åringene som driver med det!" Pøh! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 time siden):

Gøy å høre at det er flere voksne damer enn meg som driver med Pokemon Go! Mannen min påstår hardnakket at "det er du og guttungen og alle 7-åringene som driver med det!" Pøh! 

Det er mange voksne som spiller faktisk. Noen spiller sammen med barna, men mange spiller alene. Det er all slags folk, alle aldre, noen veldig dedikerte og alt i mellom. Så der tar han feil. 😁 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shira! skrev (20 minutter siden):

Det er mange voksne som spiller faktisk. Noen spiller sammen med barna, men mange spiller alene. Det er all slags folk, alle aldre, noen veldig dedikerte og alt i mellom. Så der tar han feil. 😁 

 

Det er det jeg prøver å si til ham! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 time siden):

Det er det jeg prøver å si til ham! ;) 

Mannen min er lik din på dette, men han skjønte faktisk litt mer da vi var på besøk til sønnen vår på utveksling i utlandet. Da var det raidevent, vi gikk rundt, brukte kartet, fikk sett steder i den byen vi kanskje ikke ellers hadde oppsøkt. Så han er mindre bastant nå, men kan komne med noen slike kommentarer enda. 
Jaja, vi har rett, så det så! 😁 

 

I starten av pandemien kjørte jeg og sønnen litt rundt å spilte litt for å få kveldene til å gå. Han kom hjem fra studiet da alt stengte. 

Jeg spiller mer enn han da, varier hvor mye, men nå og da gjør vi det sammen. 
Jeg har blitt kjent med voksne folk via spillet også, ikke direkte fått venner, men bekjente som jeg skravler med andre ting om også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...