Gå til innhold

Pleier du å skrive "hei" foran hver eneste innlegg du skriver her inne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Isåfall hvorfor? Det er jævlig irriterende og unødvendig. Ingen bryr seg om du skriver hei eller hvem du er, du er bare nok en anonym. 

Anonymkode: 1dc80...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marye skrev (1 time siden):

Wooow det var også noe å klage på

Du er i autistforumet. Autistene her inne gjør ikke stort annet enn å klage og sutre 😆

Anonymkode: e38d8...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Isåfall hvorfor? Det er jævlig irriterende og unødvendig. Ingen bryr seg om du skriver hei eller hvem du er, du er bare nok en anonym. 

Anonymkode: 1dc80...bab

Hei!

var dette ment til meg? I så fall her er min forklaring og begrunnelse.

Jeg skriver Hei, fordi jeg vil være høflig, hyggelig og vennlig, men samtidig ikke for formell. Jeg tenker å være formell kan bli misforstått på forumer.

Selv skriver jeg nå Hei, med både stor og liten H, jeg har også blitt mindre rigid på grammatikken, tegnsetting, samt naturlige avsnitt i teksten.

Jeg tenker det er bra, å bli litt mer «løssluppen», ikke ta seg selv for høytidelig, ikke sette sin ære i ting som er av « mindre betydning», sett i lys av dette forumets ofte alvorlige temaer.

Men sette til side helt feks mitt ønske om å være imøtekommende, høflig og hyggelig, samt ha evnen til å beklage når man formulerer  seg utenksomt, det er ting jeg holder fast ved som svært viktige for meg.

Fordi uansett hvor anonym man ønsker gjøre forumer og brukere, så er jeg mer opptatt av å være ærlig. I den ærligheten ligger det at jeg kjenner min grunn-natur, hvem jeg er, og hvor langt jeg kan bevege meg før jeg går for langt.

så mine Hei eller hei eller Hei! Det må du bare holde ut:-) Nå har du litt av forklaringen, i korte ordelag, så håper det blir lettere for deg nå å akspetere dette.

( selvsagt med det forbehold at dette var rettet mot meg? Det fremgikk ikke tydelig i din post)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie skrev (2 timer siden):

Hei!

var dette ment til meg? I så fall her er min forklaring og begrunnelse.

Jeg skriver Hei, fordi jeg vil være høflig, hyggelig og vennlig, men samtidig ikke for formell. Jeg tenker å være formell kan bli misforstått på forumer.

Selv skriver jeg nå Hei, med både stor og liten H, jeg har også blitt mindre rigid på grammatikken, tegnsetting, samt naturlige avsnitt i teksten.

Jeg tenker det er bra, å bli litt mer «løssluppen», ikke ta seg selv for høytidelig, ikke sette sin ære i ting som er av « mindre betydning», sett i lys av dette forumets ofte alvorlige temaer.

Men sette til side helt feks mitt ønske om å være imøtekommende, høflig og hyggelig, samt ha evnen til å beklage når man formulerer  seg utenksomt, det er ting jeg holder fast ved som svært viktige for meg.

Fordi uansett hvor anonym man ønsker gjøre forumer og brukere, så er jeg mer opptatt av å være ærlig. I den ærligheten ligger det at jeg kjenner min grunn-natur, hvem jeg er, og hvor langt jeg kan bevege meg før jeg går for langt.

så mine Hei eller hei eller Hei! Det må du bare holde ut:-) Nå har du litt av forklaringen, i korte ordelag, så håper det blir lettere for deg nå å akspetere dette.

( selvsagt med det forbehold at dette var rettet mot meg? Det fremgikk ikke tydelig i din post)

Men hvorfor skriver du hei, men ikke hade? 

Anonymkode: 1dc80...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender jeg får spørsmål direkte rettet til meg her inne. Da pleier jeg å skrive hei foran svaret mitt.

Ellers er det kanskje litt både og. Men det var da også en ting å irritere seg for?

For å blidgjøre alle autister og for å ikke høres formell ut, skal jeg fra nå av skrive "halla" eller for å være litt internasjonal, skrive "tjena" foran svarene mine, hjelper det?

Endret av ISW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ISW skrev (2 timer siden):

Det hender jeg får spørsmål direkte rettet til meg her inne. Da pleier jeg å skrive hei foran svaret mitt.

Ellers er det kanskje litt både og. Men det var da også en ting å irritere seg for?

For å blidgjøre alle autister og for å ikke høres formell ut, skal jeg fra nå av skrive "halla" eller for å være litt internasjonal, skrive "tjena" foran svarene mine, hjelper det?

Ja også må du skrive hejdå på slutten da for du kan ikke skrive hei uten hade

Anonymkode: 1dc80...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja også må du skrive hejdå på slutten da for du kan ikke skrive hei uten hade

Anonymkode: 1dc80...bab

Halla!

Den er grei!

Hejdå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

AnonymBruker

Fordi det er så gøy når fremmede anonyme brukere blir så sinna av det :D

Anonymkode: e38d8...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...