Gå til innhold

Hva gjør alle dere vellykkede på i dag da?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg pleier å omtales som en av de vellykkede dolfruene med fullverdig liv, og må bare rapportere om irriterebde meningsfull og innholdsrik dag. Har besøkt en venninne og spist lunsj med henne, handlet noe ferskt kjøtt som ble spist etter å ha bannet mens jeg startet montering av skyvedører på garderobeskapet. Har ellers hatt besøk av sønn, og ligger nå på sofaen og spiser godis og ser tv med kjæresten. Deilig dag ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Vært på jobb. Nå sitter jeg hjemme og prøver å komme i gang med å gå på butikken. Må ha nok snus og enda mer mat.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valgte å sitte på jobb i det fine været i mange timer i håp om å bli ferdig med noe jeg ikke ble. GP og Hver gang vi møtes på kvelden. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I likhet med @Grendel er jeg både vellykket og har vond fot. Men i går hinket jeg meg til en kafé og prøvde meg på å sitte ute med kaffen og bollen. Det var fint, men en litt kald fornøyelse. Ellers har det vært litt handling, middag borte hos familiemedlemmer, og fikk såvidt sett slutten av MGP på TV. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (9 timer siden):

Potetgull heter det i Trønderhovedstaden. 

Ja men jeg liker ikke det ordet siden det er merkevaren til Maarud. Foretrekker det mer nøytrale ordet potetchips 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg er vellykket, men jeg har i hvert fall et fullverdig liv.  I går og de siste dagene har jeg ligget i senga veldig syk og syntes synd på meg selv.  Jeg greide å gå på do og drikke litt innimellom, men ellers var det ingenting.

I dag er jeg mye bedre😀.  Har greid å spise litt, tatt en deilig dusj og skal sette på en vaskemaskin snart.  Jeg har virkelig savnet familie i nærheten disse dagene for å komme og synes synd på meg.😧

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (2 timer siden):

Ja men jeg liker ikke det ordet siden det er merkevaren til Maarud. Foretrekker det mer nøytrale ordet potetchips 😊

Her sør sier vi bare  "chips".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liviane
påskelilje skrev (18 minutter siden):

Her sør sier vi bare  "chips".

Her jeg bor er det mange som sier "potetløv", og det gjør jeg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (3 timer siden):

Her sier vi også potetgull. 

påskelilje skrev (34 minutter siden):

Her sør sier vi bare  "chips".

Liviane skrev (14 minutter siden):

Her jeg bor er det mange som sier "potetløv", og det gjør jeg også. 

Jeg sier potetgull, men også forkortelsen/slangversjonen som @påskelilje stusset over brukes ofte: pottis! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra vestlandet og her sier vi bare "chips". 

"Pottis" tror jeg at jeg hørte om første gang da jeg leste Nemi og syntes det var veldig søtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kayia skrev (15 timer siden):

Jeg pleier å omtales som en av de vellykkede dolfruene med fullverdig liv, og må bare rapportere om irriterebde meningsfull og innholdsrik dag. Har besøkt en venninne og spist lunsj med henne, handlet noe ferskt kjøtt som ble spist etter å ha bannet mens jeg startet montering av skyvedører på garderobeskapet. Har ellers hatt besøk av sønn, og ligger nå på sofaen og spiser godis og ser tv med kjæresten. Deilig dag ❤️

Er banning en del av å være vellykket dolfrue med fullverdig liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom meg på en liten tur i dag også, motivert av å trenge snus. Det ble bare masse tankekjør og noen tårer også, men jeg anser det som vellykket at jeg kom meg ut. Spesielt siden det var på mitt eget initiativ. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig ufsete vær her i dag. Det ble kjøretur med mann og studentdatter, og en liten gåtur i sludd og kuling langs strendene i en av Sørlandets sommerparadisbyer. Ikke mange andre mennesker ute 😁 Nå skal vi hjem og fyre i ovnen, lage middag og strikke/lese/se på tv. Og før det skal jeg ta et deilig bad i badekaret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravler med mannen, hører på radio og skal snart lage middag.  Hvor ble det forresten av middagstråden som ble startet?

Endret av Dorthe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe skrev (5 minutter siden):

Skravler med mannen, hører på radio og skal snart lage middag.  Hvor ble det forresten av middagstråden som ble startet?

Har ikke sett noe middagstråd?

Vi skal ha noe indisk mat i dag. Har kjøpt to glass m tandorisaus, nanbrød, kikerter og rester av noe svinekoteletter.  Mulig jeg har agurk og fløte og hvitløk til raita også. Håper vi har ris 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe skrev (11 minutter siden):

Skravler med mannen, hører på radio og skal snart lage middag.  Hvor ble det forresten av middagstråden som ble startet?

Den døde ut etter hvert. 

påskelilje skrev (2 minutter siden):

Har ikke sett noe middagstråd?

Vi skal ha noe indisk mat i dag. Har kjøpt to glass m tandorisaus, nanbrød, kikerter og rester av noe svinekoteletter.  Mulig jeg har agurk og fløte og hvitløk til raita også. Håper vi har ris 😁

Jeg laget en før jul som det var aktivitet i, i noen uker. Men den døde ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...