Gå til innhold

Hva gjør alle dere vellykkede på i dag da?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Savannah skrev (2 minutter siden):

Jeg er nysgjerrig.  Hva skal til for å være vellykket dolfrue med fullverdig liv?

Du skal ha familie og leve i et idyllisk forhold

Du skal ha mer enn nok venner

Du skal ha en god inntekt eller en mann med god inntekt

Du skal stemme Arbeiderpartiet eller MdG likevel, for du har så god økonomi at du kan avse noe i moralens navn.

Du skal ga meningsfulle hobbies og du skal skrive det på den måten. 

Du skal være på dette forumet selv om du ikke har noen problemer eller diagnoser

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ISW skrev (16 minutter siden):

Du skal ha meningsfulle hobbies og du skal skrive det på den måten. 

Der tror jeg mange faller ut 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (8 minutter siden):

Du skal ha familie og leve i et idyllisk forhold

Du skal ha mer enn nok venner

Du skal ha en god inntekt eller en mann med god inntekt

Du skal stemme Arbeiderpartiet eller MdG likevel, for du har så god økonomi at du kan avse noe i moralens navn.

Du skal ga meningsfulle hobbies og du skal skrive det på den måten. 

Du skal være på dette forumet selv om du ikke har noen problemer eller diagnoser

 

Må man svare ja på alle punkter?  Jeg har barn og barnebarn, men ingen mann og lever ikke i noe forhold.  Nei på den første.

Jeg er usikker på nr. to.  Hva er mer enn nok venner?  Jeg har mange venner rundt om kring, men ikke spesielt mange her jeg bor.  Jeg er glad i å være alene og reise alene og det sjokkerer mange venner som mener at jeg trenger flere venner og ikke minst en mann.  Jeg ville likevel svart ja på den.

Jeg har en god inntekt.  Så her er det ja:)

Jeg  stemmer Ap. og er aktivt medlem.  Økonomien min har ikke noe med det å gjøre og den med moralens navn forstår jeg ikke.  Usikker skåre her.

Som skrevet over så er jeg aktiv i AP., og det gir meg stor mening.  Har flere meningsfulle hobbier så ja:)

Jeg kom først inn på dol pga. problemer og diagnoser på slutten av nitti tallet, og selv om problemene er ikke spesielle lenger så er jeg her nå.  Så nei, det passer ikke.

 

Jeg har nok følelsen av å passe dårlig inn som vellykket dolfrue dersom jeg ikke har noe mannebein  i mitt liv (mann, samboer, kjæreste, elsker etc.).  Men, fullverdig liv det har jeg😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (2 minutter siden):

Der tror jeg mange faller ut 😉

Fordi de skal skrive hobbies, eller fordi de ikke har noen hobbier😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (2 minutter siden):

Fordi de skal skrive hobbies, eller fordi de ikke har noen hobbier😁

Pga. stavemåten. Det glemte jeg å framheve. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (28 minutter siden):

Jeg er nysgjerrig.  Hva skal til for å være vellykket dolfrue med fullverdig liv?

Sats eventuelt på et fullkornsliv. 

Savannah skrev (2 minutter siden):

Fordi de skal skrive hobbies, eller fordi de ikke har noen hobbier😁

Begge deler! 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ISW skrev (28 minutter siden):

Du skal ha familie og leve i et idyllisk forhold

Du skal ha mer enn nok venner

Du skal ha en god inntekt eller en mann med god inntekt

Du skal stemme Arbeiderpartiet eller MdG likevel, for du har så god økonomi at du kan avse noe i moralens navn.

Du skal ga meningsfulle hobbies og du skal skrive det på den måten. 

Du skal være på dette forumet selv om du ikke har noen problemer eller diagnoser

 

Jeg scorer på tre/fire av seks, det er vel ikke så verst og tilsier ganske fullverdig og vellykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Hva er det å være vellykket ? Hvis idylliske forhold er en del av kriteriet, så er det vel slik at vi er en hel haug med dol-fruer som har blitt skilt de siste årene. 

Mange har lykkes i forsøk nummer 2, men vi er ikke bare vellykket gjennom hele livet noen av oss. 

Så lenge jeg har vært på dol , så er det noen som har vært opptatt av dette temaet. Jeg forstår ikke vitsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (3 minutter siden):

Hva er det å være vellykket ? Hvis idylliske forhold er en del av kriteriet, så er det vel slik at vi er en hel haug med dol-fruer som har blitt skilt de siste årene. 

Mange har lykkes i forsøk nummer 2, men vi er ikke bare vellykket gjennom hele livet noen av oss. 

Så lenge jeg har vært på dol , så er det noen som har vært opptatt av dette temaet. Jeg forstår ikke vitsen. 

Ja, enig, men det har jo vært en greie fra enkelte å skulle «beskylde» noen for å være vellykkede DOL-fruer med fullverdige liv, som om det skulle være en måte å diskreditere folk på. Er bare å smile overbærende som til en dement onkel. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (6 minutter siden):

Ja, enig, men det har jo vært en greie fra enkelte å skulle «beskylde» noen for å være vellykkede DOL-fruer med fullverdige liv, som om det skulle være en måte å diskreditere folk på. Er bare å smile overbærende som til en dement onkel. 😊

Tror det er ment som et smålig stikk fra noen mindre heldige som er bitre fordi de ikke er i samme situasjon. Det er jo egentlig bare synd på dem, og blir som du sier : smile som til en dement onkel 😆

Anonymkode: a5c56...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Tror det er ment som et smålig stikk fra noen mindre heldige som er bitre fordi de ikke er i samme situasjon. Det er jo egentlig bare synd på dem, og blir som du sier : smile som til en dement onkel 😆

Anonymkode: a5c56...4c9

Jeg har aldri tenkt at noen tar seg nær av dette.  Hvem kom med dette først vet jeg ikke, men i denne tråden er dette i hvert fall ment som humor.  "Dolfruene" fleiper med dette selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...