Gå til innhold

Hva fyller dere dagene med hvis dere ikke er i jobb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tåler så utrolig lite lyder og inntrykk før det blir for mye, så jeg er ikke i jobb eller på andre sosiale arenaer. Hva gjør dere for å få dagene til å gå? Jeg synes ofte jeg bare blir gående og vente på neste måltid og telle ned timene til jeg skal i seng. Jeg har noen hobbyer, men har mistet helt lysten til å utføre dem og kjenner meg generelt veldig lei av å være i live.

Anonymkode: dc992...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, postet i feil underforum, denne skulle egentlig under åpen så alle står fritt til å svare.

Anonymkode: dc992...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kjenner meg mye igjen. Jeg er også ganske sliten av å kun være i live. Er ganske sliten og lei av alt dessverre.

Klem til deg❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sover fra 20 til utpå formiddagen. Da blir det bare 8-9 timer å være våken.

Anonymkode: 9cadf...1bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går tur, trener, lager meg mat, har ungene på samvær så lenge jeg ikke er for dårlig. Nå skal jeg to dager i uken delta på treningen de har på sengeposten jeg har vært på. Et ettervernstilbud. Men det er en begrenset periode da. Nå kan jeg ikke gå tur pga betennelse i hælen så blir vel ennå mer vanskelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sover fra 20 til utpå formiddagen. Da blir det bare 8-9 timer å være våken.

Anonymkode: 9cadf...1bb

Hvordan klarer du å sove så lenge? Jeg har ikke sjans til å sove mer en 10 timer maks.

Anonymkode: dc992...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (1 time siden):

Går tur, trener, lager meg mat, har ungene på samvær så lenge jeg ikke er for dårlig. Nå skal jeg to dager i uken delta på treningen de har på sengeposten jeg har vært på. Et ettervernstilbud. Men det er en begrenset periode da. Nå kan jeg ikke gå tur pga betennelse i hælen så blir vel ennå mer vanskelig..

Høres ut som det jeg driver med, bare utenom innleggelse og barn😅 Så leit med hælen din, tar det lang tid før det blir bedre? 😕 

Jeg har ligget i sengen mesteparten av dagen idag. Tok litt husarbeid og må tvinge meg til å lage mat og dusje om litt. Har ikke så god motivasjon..

Anonymkode: dc992...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvordan klarer du å sove så lenge? Jeg har ikke sjans til å sove mer en 10 timer maks.

Anonymkode: dc992...7b8

Man må øve.

Anonymkode: 9cadf...1bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Man må øve.

Anonymkode: 9cadf...1bb

Er ikke så interessert i å bli liggende så store deler av dagen. 

Anonymkode: dc992...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Scroller rundt i internettets hjørner, kan finne mye rart der ;) . Men vanskelig å finne noe som interesserer over tid. Virke rikke være mye å hente i livet uten jobb og familie og venner 

Håper på tidlig naturlig avgang, for å si det mildt 😛 

Anonymkode: 09e3d...039

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Høres ut som det jeg driver med, bare utenom innleggelse og barn😅 Så leit med hælen din, tar det lang tid før det blir bedre? 😕 

Jeg har ligget i sengen mesteparten av dagen idag. Tok litt husarbeid og må tvinge meg til å lage mat og dusje om litt. Har ikke så god motivasjon..

Anonymkode: dc992...7b8

Det vet jeg ikke. Noen blir jo plaget lenge, så er litt bekymret.

Ikke godt å ligge så mye i sengen og ikke føle på motivasjon. Men skjønner den. Det er tøft. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...