Gå til innhold

Slette innlegg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Liviane
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hvordan sletter jeg innleggene mine? Med brukernavn.

Anonymkode: eeb02...3e4

Innleggene dine kan ikke bli slettet, men du kan få slettet brukernavnet. Enten kan du be om det her eller så kan du sende en PM til admin. Når nicket ditt blir slettet vil det stå "gjest brukernavn" ved innleggene dine. Har du bare skrevet som anonym skjer ingenting, men innleggene blir stående uansett. 

Endret av Liviane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Liviane skrev (1 time siden):

Innleggene dine kan ikke bli slettet, men du kan få slettet brukernavnet. Enten kan du be om det her eller så kan du sende en PM til admin. Når nicket ditt blir slettet vil det stå "gjest brukernavn" ved innleggene dine. Har du bare skrevet som anonym skjer ingenting, men innleggene blir stående uansett. 

Kan jeg ikke redigere innleggene mine selv?

Anonymkode: eeb02...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liviane
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan jeg ikke redigere innleggene mine selv?

Anonymkode: eeb02...3e4

 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det står «endret» hos deg.

Anonymkode: eeb02...3e4

Man kan redigere/endre innleggene sine innenfor en tidsramme på 10 min om man skriver med brukernavnet sitt. Man kan ikke redigere/endre innlegg man skriver som anonym. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Liviane
Admin skrev (24 minutter siden):

Du kan sende meg en PM så kan jeg se på det, Vi sletter normalt ikke, men gjør unntak.

Admin

.

Endret av Liviane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...