Gjest Fannyfone Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Jeg er frustrert for tiden. Prøver å slanke meg, men det fungerer ikke så bra. Hva er det med godteri som gjør at jeg blir helt satt ut? Jeg klarer meg ikke en dag uten noe søtt! Jeg har lenge hatt en svakhet, eller et problem som moren min kaller det, med henhold til dette. Hun sier jeg har et unormalt forhold til godteri. Jeg ønsker å bli satt på en diett hvor jeg kan lære meg å spise normalt, regelmessig og sundt. Kanskje gå ned noen kilo. Jeg vet jeg burde gjort dette for lenge siden, i og med at jeg er tidligere anorektiker. Burde jeg ikke fått et tilbud om noe slikt da? Har en stygg uvane med å kaste opp etter å ha inntatt søtsaker. Jeg får så dårlig samvittighet. Finnes det steder jeg kan ta kontakt med i Oslo/Akershus området for å få time hos en ernæringsfysiolog? Er det dyrt? Ha lyst til å få bukt med alt dette før jeg ender opp som ett vrak. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.