Gjest jente18 Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Hei!Har nå ligget hele påsken med denne berømmelige influensaen.Kom som et pang på meg!Var veldig stresset og hadde antydninger til overtreninguken før påske. Da helga kom og jeg slappet av (droppet treninga)kom influensaen for fult!Fikk høy feber,vondt i øre og hals.Begynte å spy i tillegg så alt som kom ned kom også opp igjen.Måtte derfor ligge et par dager med høy feber uten å kunne gjøre noe.Nå etter over en uke er formen begynt å komme seg. Er litt trøtt og sliten i kroppen,men har jo gått ned 4kg siden jeg ikkje fikk spist. Er aerobic instruktør og skal begynne timene igjen denne uken.Jeg lurer på om det er lurt. Har før begynt å trene for tidlig igjen og gått på en smell pga det. Treningen jeg har er 2 høg itensiv timer + vanlig aerobic time. Driver i tillegg med sykling. HVor hard bør jeg begynne?Tok en rolig trilletur på rulla i dag og det gikk bra,men er usikker på hvor mye jeg skal legge i det?Vil ikke ligge til sengs en uke til! Håper på raskt svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.