Gå til innhold

ISW - buffer


Savannah

Anbefalte innlegg

Savannah skrev (1 time siden):

Er du klar over at den andre som fikk smokkkommentaren har vært etter meg med spydigheter i flere år?  Hun har også vært spydig mot noen andre som hun tror er meg.  Jeg forstår ikke hvorfor du reagerer som du gjør og det er vel lite å gjøre med det.  Det er mye som ikke er på sin plass, og hvis du har tenkt å reagere hver gang så får du nok å gjøre.

Som jeg sa, jeg reagerte på at det du skrev til meg (i tillegg til smokk-kommentaren), fordi jeg ikke syns det er en tone man skal ha på et debattforum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kayia skrev (Akkurat nå):

Som jeg sa, jeg reagerte på at det du skrev til meg (i tillegg til smokk-kommentaren), fordi jeg ikke syns det er en tone man skal ha på et debattforum. 

Jeg forstår deg ikke og er ikke enig med deg.  Et menneske som ikke lar meg være i fred kan godt tåle å være kalt barnslig.  Hvis du er så følsom så kan ikke jeg gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (1 minutt siden):

Jeg forstår deg ikke og er ikke enig med deg.  Et menneske som ikke lar meg være i fred kan godt tåle å være kalt barnslig.  Hvis du er så følsom så kan ikke jeg gjøre noe med det.

Dersom du føler at noen ikke lar deg være i fred er det sikkert bedre å overse dem. Det er vi flere som har gjort fra tid til annen her inne.

Ha en fin kveld videre :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (1 minutt siden):

Dersom du føler at noen ikke lar deg være i fred er det sikkert bedre å overse dem. Det er vi flere som har gjort fra tid til annen her inne.

Ha en fin kveld videre :) 

 

Det er sikkert riktig, men det er mange som ikke gjør og i hvert fall ikke hver gang spydighetene hagler.  Jeg har fått mye av det igjennom tiden og greier ikke alltid å la være og svare.  Jeg er et menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...