Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg noen gode råd her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hipohopp2022
lyseblå skrev (1 minutt siden):

Det med at du er i en lignende situasjon og tenker at det å åpne ofte ikke betyr noe? Forsto det. Tenker det er nok forskjellig fra person til person hva man gjør og hvorfor. 

Ja men han har jo ikke svart…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
lyseblå skrev (11 minutter siden):

Det høres fornuftig ut å gjøre. Krysser fingrene. 

🤗😍

Anonymkode: 8c923...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syntes bare det er skikkelig dårlig å avslutte dette dagen etter vi har havnet i senga, HVIS det bare var skuespill det han kom med for å finne en grei måte å lure seg bort på. Men kan aldri tro at han hadde giddet å sendt meg så mange mld forrige fredag hvor han utdypte tillitsproblemer, arg og sinne over eksen. Han hadde kastet bort 5år av livet skrev han. De skulle gifte seg i sommer.  

Anonymkode: 8c923...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Syntes bare det er skikkelig dårlig å avslutte dette dagen etter vi har havnet i senga, HVIS det bare var skuespill det han kom med for å finne en grei måte å lure seg bort på. Men kan aldri tro at han hadde giddet å sendt meg så mange mld forrige fredag hvor han utdypte tillitsproblemer, arg og sinne over eksen. Han hadde kastet bort 5år av livet skrev han. De skulle gifte seg i sommer.  

Anonymkode: 8c923...538

Du gidder jo ikke svare så gidder jeg kkke og svare deg mer. Lykke til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
hipohopp2022 skrev (11 minutter siden):

Du gidder jo ikke svare så gidder jeg kkke og svare deg mer. Lykke til. 

Hva ville du ha svar på? 

Jeg leste tilbake, var det at du åpnet snap en en du ikke var interessert i men som var det i deg? Skjønte bare ikke spm, sorry. Ts  

Anonymkode: 8c923...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva ville du ha svar på? 

Jeg leste tilbake, var det at du åpnet snap en en du ikke var interessert i men som var det i deg? Skjønte bare ikke spm, sorry. Ts  

Anonymkode: 8c923...538

Jeg svarte deg på mulige årsaker ut fra problemstillingen din, hvorfor du ikke får svar……… det er strengt tatt din tråd, og du som er ute etter svar 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Syntes bare det er skikkelig dårlig å avslutte dette dagen etter vi har havnet i senga, HVIS det bare var skuespill det han kom med for å finne en grei måte å lure seg bort på. Men kan aldri tro at han hadde giddet å sendt meg så mange mld forrige fredag hvor han utdypte tillitsproblemer, arg og sinne over eksen. Han hadde kastet bort 5år av livet skrev han. De skulle gifte seg i sommer.  

Anonymkode: 8c923...538

Tja... "Min kone/kjæreste forstår meg ikke og jeg trenger trøst" er jo verdens eldste (og falskeste) forklaring på utroskap altså. Du er helt sikker på at dette er tilfelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Lillemus skrev (22 minutter siden):

Tja... "Min kone/kjæreste forstår meg ikke og jeg trenger trøst" er jo verdens eldste (og falskeste) forklaring på utroskap altså. Du er helt sikker på at dette er tilfelle?

Er du en mann lillemus?🙃😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (1 time siden):

Er du en mann lillemus?🙃😅

Nope. :) Hvorfor tenkte du det ut fra det svaret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
hipohopp2022 skrev (8 timer siden):

Jeg svarte deg på mulige årsaker ut fra problemstillingen din, hvorfor du ikke får svar……… det er strengt tatt din tråd, og du som er ute etter svar 

Ååå, okei. Forstod ikke det, men okei :) Når jeg sendte han mld på fredag etter vi hadde vekslet noen mld om alt tidligere på dagen, så åpnet han bare den. Jeg spurte han om det ble helt stille nå, og at jeg kanskje følte det ble litt rart siden vi nettopp hadde gjort litt ting med hverandre i senga. Jeg har full forståelse for at han har det vondt, men må han slutte å snappe eller skrive til meg?

Fikk bare aldri noen svar. Nå har det gått noen dager da, håper han har fått litt tid på å tenke. 

Anonymkode: 8c923...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ååå, okei. Forstod ikke det, men okei :) Når jeg sendte han mld på fredag etter vi hadde vekslet noen mld om alt tidligere på dagen, så åpnet han bare den. Jeg spurte han om det ble helt stille nå, og at jeg kanskje følte det ble litt rart siden vi nettopp hadde gjort litt ting med hverandre i senga. Jeg har full forståelse for at han har det vondt, men må han slutte å snappe eller skrive til meg?

Fikk bare aldri noen svar. Nå har det gått noen dager da, håper han har fått litt tid på å tenke. 

Anonymkode: 8c923...538

Hvor lang tid har det gått nå da? Denne fredagen? 4 dager? 

Endret av hipohopp2022
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 time siden):

Tja... "Min kone/kjæreste forstår meg ikke og jeg trenger trøst" er jo verdens eldste (og falskeste) forklaring på utroskap altså. Du er helt sikker på at dette er tilfelle?

Han er jo singel. Men han fortalte meg i detalj på hvordan eksen hadde skadet han både fysisk og psykisk. Det er jo bare noen få mnd siden, så ikke rart det preger han. Virket som det blusset opp igjen etter vi rotet skikkelig...

Jeg trenger bare litt svar. Jeg har en veldig dårlig opplevelse som nettopp har gått ut på dette. Jeg ble bl.a seksuelt misbrukt/dopet ned som 15åring, han hadde sex med meg og jeg husker ingenting. Eneste jeg husker var at han stakk etterpå. Så når dette skjer igjen og igjen, så er det veldig vondt. Jeg håper han gir lyd fra seg og at alt dette et sant. Er det ikke sant så håper jeg han sitter med dårlig samvittighet. Ts. 

Anonymkode: 8c923...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
hipohopp2022 skrev (4 minutter siden):

Hvor lang tid har det gått nå da? Denne fredagen? 4 dager? 

4 dager ja. Men nå de to siste ukene har han nærmest ligget i senga. Han har vært så utslitt. Jeg sa til han at han måtte dra til legen å få undersøkt seg, g jeg mistenkte depresjon. Antar at dette også var sant. Kan ikke forstå at han ville tulle om noe sånnt? Jeg har hele tiden forstått han, empati osv. Så ordentlig dårlug hvis dette er tull. Men det jo ikke noe som indikerer til det. 

Jeg er også litt redd om han blir alvorlig depremert? Jeg kan jo si jeg er liyt bekymret for han. Kanskje ikke han hadde så mange å prate med enn meg. 

Anonymkode: 8c923...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hipohopp2022
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han er jo singel. Men han fortalte meg i detalj på hvordan eksen hadde skadet han både fysisk og psykisk. Det er jo bare noen få mnd siden, så ikke rart det preger han. Virket som det blusset opp igjen etter vi rotet skikkelig...

Jeg trenger bare litt svar. Jeg har en veldig dårlig opplevelse som nettopp har gått ut på dette. Jeg ble bl.a seksuelt misbrukt/dopet ned som 15åring, han hadde sex med meg og jeg husker ingenting. Eneste jeg husker var at han stakk etterpå. Så når dette skjer igjen og igjen, så er det veldig vondt. Jeg håper han gir lyd fra seg og at alt dette et sant. Er det ikke sant så håper jeg han sitter med dårlig samvittighet. Ts. 

Anonymkode: 8c923...538

Synes uansett at det er dårlig egenskap av han og fortelle en som han knapt kjenner om sine tidligere forhold. Tenk om det blir slutt med dere også forteller han masse stygt om deg også. Du vet ikke engang om dette er sant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

4 dager ja. Men nå de to siste ukene har han nærmest ligget i senga. Han har vært så utslitt. Jeg sa til han at han måtte dra til legen å få undersøkt seg, g jeg mistenkte depresjon. Antar at dette også var sant. Kan ikke forstå at han ville tulle om noe sånnt? Jeg har hele tiden forstått han, empati osv. Så ordentlig dårlug hvis dette er tull. Men det jo ikke noe som indikerer til det. 

Jeg er også litt redd om han blir alvorlig depremert? Jeg kan jo si jeg er liyt bekymret for han. Kanskje ikke han hadde så mange å prate med enn meg. 

Anonymkode: 8c923...538

For meg høres det ut som du blir brukt som en rebound dersom han nylig er blitt singel. Gir han ikke deg lyd i løpet av uken… er det i såfall på kun hans premisser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Han er jo singel. Men han fortalte meg i detalj på hvordan eksen hadde skadet han både fysisk og psykisk. Det er jo bare noen få mnd siden, så ikke rart det preger han. Virket som det blusset opp igjen etter vi rotet skikkelig...

Jeg trenger bare litt svar. Jeg har en veldig dårlig opplevelse som nettopp har gått ut på dette. Jeg ble bl.a seksuelt misbrukt/dopet ned som 15åring, han hadde sex med meg og jeg husker ingenting. Eneste jeg husker var at han stakk etterpå. Så når dette skjer igjen og igjen, så er det veldig vondt. Jeg håper han gir lyd fra seg og at alt dette et sant. Er det ikke sant så håper jeg han sitter med dårlig samvittighet. Ts. 

Anonymkode: 8c923...538

Jeg tror jeg ville bare trukket meg litt tilbake fra ham en stund. Ikke fordi han nødvendigvis er en fæl fyr, men fordi det virker som han har ganske store problemer.

Jeg tenke han bør komme seg litt på beina før han går inn i et forhold. Det er i grunne det han selv sier også, så det får du bare respektere. Vær tålmodig eller gå videre.

Jeg ser forresten ingen sammenheng mellom det overgrepet du opplevde og at han trekker seg bort fordi han ikke er klar for et forhold. Det er overhodet ikke det samme i mitt hode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grendel skrev (15 minutter siden):

Jeg tror jeg ville bare trukket meg litt tilbake fra ham en stund. Ikke fordi han nødvendigvis er en fæl fyr, men fordi det virker som han har ganske store problemer.

Jeg tenke han bør komme seg litt på beina før han går inn i et forhold. Det er i grunne det han selv sier også, så det får du bare respektere. Vær tålmodig eller gå videre.

Jeg ser forresten ingen sammenheng mellom det overgrepet du opplevde og at han trekker seg bort fordi han ikke er klar for et forhold. Det er overhodet ikke det samme i mitt hode.

Er han en fare for seg selv? 

Kan aldri tro han er istand til å hoppe over på ei annen dame heller? Det er vel det jeg engster meg mest for. Forstår bare ikke at det å kutte meg ut, slutte å snapoe til meg er en god løsning om han hadde det fælt. 

Anonymkode: 8c923...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er han en fare for seg selv? 

Kan aldri tro han er istand til å hoppe over på ei annen dame heller? Det er vel det jeg engster meg mest for. Forstår bare ikke at det å kutte meg ut, slutte å snapoe til meg er en god løsning om han hadde det fælt. 

Anonymkode: 8c923...538

Jeg er ikke den rette til å svare på om han er en fare for seg selv. Det er en fin egenskap at du er bekymret og viser omtanke for ham, men det er ikke din oppgave å hjelpe ham hvis han ikke ber om det. Jeg tror du må gi slipp på det ansvaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grendel skrev (23 timer siden):

Jeg tror jeg ville bare trukket meg litt tilbake fra ham en stund. Ikke fordi han nødvendigvis er en fæl fyr, men fordi det virker som han har ganske store problemer.

Jeg tenke han bør komme seg litt på beina før han går inn i et forhold. Det er i grunne det han selv sier også, så det får du bare respektere. Vær tålmodig eller gå videre.

Jeg ser forresten ingen sammenheng mellom det overgrepet du opplevde og at han trekker seg bort fordi han ikke er klar for et forhold. Det er overhodet ikke det samme i mitt hode.

Jeg pratet med gan igår. Det er bare det at han ikke er klar for forhold nå. Men han ringte meg opp igjen og åpner snsp med ei gang, så kan jo være han er litt små interessert for det. Han er veldig sliten fortiden, sover visst veldig mye. Så mulig det er noe av grunnen til at han ikke vil så mye nå. 

Kan det likevel være at det blir oss når han er klar? 

Anonymkode: 8c923...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg pratet med gan igår. Det er bare det at han ikke er klar for forhold nå. Men han ringte meg opp igjen og åpner snsp med ei gang, så kan jo være han er litt små interessert for det. Han er veldig sliten fortiden, sover visst veldig mye. Så mulig det er noe av grunnen til at han ikke vil så mye nå. 

Kan det likevel være at det blir oss når han er klar? 

Anonymkode: 8c923...538

Det kan være. Fremtiden er et blankt ark.

Hvis du ønsker at dere skal bli sammen kan du holde litt kontakt på en vennlig måte, men repektere at han ikke vil noe mer akkurat nå. Ikke push for mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...