Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Liviane

Hmm.. Har jo lest noen gjennom årene, og det er mye å velge blant. Er ikke så veldig "inne i" dette, men skal gi det et forsøk 😉

Jeg har skjønt at du sliter med sorg over å ha mistet noen som stod deg nær, og at du har fått det veldig vanskelig etter det. Jeg synes dette diktet (eller hva det er) av Bente Bratland Mæland er litt fint:

"Det er eit privilegium å kjenna savn. Vondt, ja og tungt. Men det fortel om ein kjærleik som var. Om varme, lys og latter. Det å savna er den andre sida av det å ha fått. Å ikkje kjenna savn, ville vera å aldri ha elska". 

Vi har alle våre kamper å kjempe, og vi møter stadig på nye hindere og nye oppgaver som må løses. Hos deg nå så har det kommet til et vanskelig punkt, men jeg tror du er sterk, modig, og en fighter, -og at du vil komme deg gjennom det! Så bruk de ressursene du har til å kjempe videre i samarbeid med legen og andre som vil deg vel! 

Ole Brumm (😆) har blant annet dette å si: "Du er modigere enn du vet, sterkere enn du tror, og klokere enn du forstår"

Et annet fra Bob Marley som betyr litt personlig for meg er denne: "You never know how strong you are, until being strong is your only choice".

Stå på! 💪 

hipohopp2022
Liviane skrev (48 minutter siden):

Hmm.. Har jo lest noen gjennom årene, og det er mye å velge blant. Er ikke så veldig "inne i" dette, men skal gi det et forsøk 😉

Jeg har skjønt at du sliter med sorg over å ha mistet noen som stod deg nær, og at du har fått det veldig vanskelig etter det. Jeg synes dette diktet (eller hva det er) av Bente Bratland Mæland er litt fint:

"Det er eit privilegium å kjenna savn. Vondt, ja og tungt. Men det fortel om ein kjærleik som var. Om varme, lys og latter. Det å savna er den andre sida av det å ha fått. Å ikkje kjenna savn, ville vera å aldri ha elska". 

Vi har alle våre kamper å kjempe, og vi møter stadig på nye hindere og nye oppgaver som må løses. Hos deg nå så har det kommet til et vanskelig punkt, men jeg tror du er sterk, modig, og en fighter, -og at du vil komme deg gjennom det! Så bruk de ressursene du har til å kjempe videre i samarbeid med legen og andre som vil deg vel! 

Ole Brumm (😆) har blant annet dette å si: "Du er modigere enn du vet, sterkere enn du tror, og klokere enn du forstår"

Et annet fra Bob Marley som betyr litt personlig for meg er denne: "You never know how strong you are, until being strong is your only choice".

Stå på! 💪 

😭❤️ Tusen tusen takk for gode sitater, dikt og din klokhet (for det mener jeg fra hjertet du er)❤️ Etter og ha lest dine innlegg, og refleksjoner om ting. Alle 3 var fine og gode. Den  fra Bob Marley traff ekstra. Det har vært vanskelig og ta i mot hjelp når man så inderlig har trodd en skulle klare det selv, men noen ganger trenger vel alle en ‘ekstra’ hånd og holde i. Jeg vil denne med deg : Musikk sier ofte med enn ord. Den er personlig for meg☘️

hipohopp2022
Liviane skrev (3 timer siden):

Takk for sangen! 😊

Ja, alle trenger vi en "ekstra hånd å holde i" noen ganger. Livet kan være litt tøffere hvis man må stå helt aleine om ting. Ønsker deg masse lykke til med alt du står i, og håper på mye bedre dager for deg snart! ❤️

❤️❤️

• 1 år senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...