Hugo Hylster Skrevet 14. april 2022 Del Skrevet 14. april 2022 5 hours ago, Fru2020 said: Hva mener du egentlig med det? Menes nok at noen mener at noen har tatt ledelsen og driver diktatur her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 14. april 2022 Del Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tenker at det er meningsløst å bite på slike kommentarer som åpenbart er postet av et bittert menneske som håper de skal få dere til å reagere. Anonymkode: 3a54f...a27 Skal man ignorere alle rundt seg, alle i samfunnet, som oppfører seg dust eller sier ting for å provosere? Jeg følte meg ikke truffet, men hva er greia. Har ignorert/ikke stått opp for meg selv hele livet jeg. Hvorfor skal man egentlig det? Jeg lurer bare på hva denne mener mrd at noen mener de eier forumet, og hvem/Hvorfor. Kanskje denne AB heller kan vise seg og ta mer plass da. Er det de som er syk og bruker forumet mye, er det de friske med sterke meninger? Hvem er det? Og er det noe galt med noe av det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 Del Skrevet 14. april 2022 Glitter skrev (2 minutter siden): Skal man ignorere alle rundt seg, alle i samfunnet, som oppfører seg dust eller sier ting for å provosere? Jeg følte meg ikke truffet, men hva er greia. Har ignorert/ikke stått opp for meg selv hele livet jeg. Hvorfor skal man egentlig det? Jeg lurer bare på hva denne mener mrd at noen mener de eier forumet, og hvem/Hvorfor. Kanskje denne AB heller kan vise seg og ta mer plass da. Er det de som er syk og bruker forumet mye, er det de friske med sterke meninger? Hvem er det? Og er det noe galt med noe av det? Fordi jeg ser ikke vitsen med å gi det oppmerksomhet. Hvor ofte ser du at de som poster slike kommentarer følger opp om dere svarer? Det er kun fordi de er sure og ønsker å gi et sleivspark slik at tråder kan spore av. Det er ganske åpenbart hvem de sikter til da det er få aktive brukere på dette forumet (og noen tar mer plass og er mer brautende enn andre). Noe fornuftig svar tviler jeg på at du vil få, men for all del, om du ønsker å bruke tid og energi på vedkommende så står du jo fritt til det. Jeg sier bare at dette type debatter lite fruktbare da man som regel ikke kommer noen vei. Anonymkode: 3a54f...a27 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 14. april 2022 Del Skrevet 14. april 2022 Glitter skrev (13 minutter siden): Skal man ignorere alle rundt seg, alle i samfunnet, som oppfører seg dust eller sier ting for å provosere? Jeg følte meg ikke truffet, men hva er greia. Har ignorert/ikke stått opp for meg selv hele livet jeg. Hvorfor skal man egentlig det? Jeg lurer bare på hva denne mener mrd at noen mener de eier forumet, og hvem/Hvorfor. Kanskje denne AB heller kan vise seg og ta mer plass da. Er det de som er syk og bruker forumet mye, er det de friske med sterke meninger? Hvem er det? Og er det noe galt med noe av det? Det er meg han sikter til. Som ba trådstarter slutte å oppføre seg her som vedkommende ble utestengt fra Kvinneguiden for. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 14. april 2022 Del Skrevet 14. april 2022 ISW skrev (7 minutter siden): Det er meg han sikter til. Som ba trådstarter slutte å oppføre seg her som vedkommende ble utestengt fra Kvinneguiden for. Ah, skjønner. Jeg synes alle som oppfører seg eier forumet jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 14. april 2022 Forfatter Del Skrevet 14. april 2022 ISW skrev (40 minutter siden): Det er meg han sikter til. Som ba trådstarter slutte å oppføre seg her som vedkommende ble utestengt fra Kvinneguiden for. Jeg utestengt for noe helt annet, hva vet du om det? Men summar sumarum så bruker jeg forumet også for underholdning, selvom du mener dette er feil bruk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 Del Skrevet 14. april 2022 hipohopp2022 skrev (2 minutter siden): Jeg utestengt for noe helt annet, hva vet du om det? Men summar sumarum så bruker jeg forumet også for underholdning, selvom du mener dette er feil bruk! Jeg tenker det må være rom for begge deler. Forumet har såpass lite aktivitet at det må gå an å kunne poste ting for underholdningens del også, så får de som ikke liker det velge å bla forbi. Anonymkode: 3a54f...a27 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 14. april 2022 Forfatter Del Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tenker det må være rom for begge deler. Forumet har såpass lite aktivitet at det må gå an å kunne poste ting for underholdningens del også, så får de som ikke liker det velge å bla forbi. Anonymkode: 3a54f...a27 Enig🙌 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru2020 Skrevet 15. april 2022 Del Skrevet 15. april 2022 (endret) Hugo Hylster skrev (13 timer siden): Menes nok at noen mener at noen har tatt ledelsen og driver diktatur her. Men hva menes med det? Ønskes det at enkelte brukere skal bli mer passive? I et allerede ganske så stille forum? Endret 15. april 2022 av Fru2020 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 Del Skrevet 15. april 2022 Fru2020 skrev (1 time siden): Men hva menes med det? Ønskes det at enkelte brukere skal bli mer passive? I et allerede ganske så stille forum? Det svarer de aldri på. Anonymkode: 3a54f...a27 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipohopp2022 Skrevet 19. april 2022 Forfatter Del Skrevet 19. april 2022 påskelilje skrev (På 13.4.2022 den 16.29): Å ja! Det kan skje alle 😊Neste gang det skjer, kan du ta og hekle masken oppover (lettest med heklenål, hvis du har det). Hvis du ikke gjør det, kan det rakne helt ned Rekket opp alt, og det ble ingen xs eller s. Ser ut som en xl. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.